دستگیری 3 فعال غیرمجاز ارزی/ کشف 53100 قطعه ارز

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان الهیه شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه در مبارزه با اخلالگران بازار ارز مشخص شد افرادی در دفتر خود واقع در خیابان الهیه، اقدام به فعالیت غیرمجاز ارزی می‌کنند. در همین راستا عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری 3 نفر از فعالان غیرمجاز ارزی کردند که این افراد اقدام به خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز می‌کردند.

سرهنگ افشاری بیان کرد: در بازرسی از دفتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، مقادیری انواع ارز شامل مقدار 43800 دلار آمریکا، 2600 لیر ترکیه، 6700 یورو به ارزش تقریبی 3 میلیارد تومان و تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیرمجازی ارزی کشف که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

دستگیری غیرمجاز 53100

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.