اذعان نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی به توانمندی‌های موشکی ارتش یمن

مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش یمن توانمندی‌های موشکی خود را ارتقا بخشیده است طوری که این موشک‌ها می‌توانند به مرکز سرزمین‌های اشغالی برسند.

به گزارش خبرآنی، موسسه مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد: «حوثی‌ها (انصارالله) توانستند توانمندی‌های موشکی خود را توسعه دهند و به مرکز اسرائیل برسند. این واقعیت تهدید حوثی‌ها برای اسرائیل را افزایش می‌دهد و به تهدید پهپادها اضافه می‌شود.»

یکشنبه نیروهای مسلح یمن یک پایگاه نظامی ارتش اشغالگر در جنوب تل‌آویو را با یک فروند موشک بالستیک فراصوت هدف قرار دادند.

«یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد عملیات امروز علیه تل‌آویو با موشک بالستیک فراصوت جدید انجام شد و این موشک به هدف خود رسید و سامانه‌های دفاعی دشمن در رهگیری آن شکست خوردند.

مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: «پهپادهای یمنی با حمله به تل‌آویو که قبل از بمباران الحدیده انجام شد، توانایی خود را در کشتن نشان دادند.»

در ماه ژوئیه گذشته ارتش یمن یک پهپاد دوربرد را به سمت تل‌آویو شلیک کرد که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۴ نفر دیگر شد. پس از این حمله، رژیم صهیونیستی حمله هوایی گسترده‌ای را علیه اهداف غیرنظامی در نزدیکی بندر الحدیده یمن انجام داد که منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها یمنی شد.

یکشنبه «نصرالدین عامر» معاون رئیس سازمان اطلاع رسانی انصارالله یمن اعلام کرد: عملیات ارتش یمن پیامی است مبنی بر اینکه یمن به پشتیبانی از ملت فلسطین ادامه می‌دهد و در هدف قرار دادن پایگاه‌های رژیم اشغالگر تردید نخواهد کرد.

وی به الجزیره گفت: ارتش یمن سلاح‌های خود را همزمان با بررسی سامانه‌های دفاعی اسرائیل ارتقا بخشیده ‌است.

عامر گفت: ارتش یمن با مقاومت فلسطین به هماهنگی می‌پردازند تا عملیاتش کارآمد باشد. ما آماده هرگونه واکنشی هستیم و کسی که به ما حمله کند بهای آن را پرداخت می‌کند. مراحل دیگری در عملیات ارتش برای پشتیبانی از مقاومت فلسطین وجود دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.