اینزاگی: بابت نتیجه ناراحتم اما به کارمان ادامه می‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (یکشنبه) در چهارمین هفته از رقابت‌های سری A ایتالیا، برابر میزبان خود مونتزا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد؛ آن هم در حالی که از حریفش عقب افتاده بود. در این بازی که مهدی طارمی در دقیقه 56 به جای لائوتارو مارتینس به میدان رفت، دنزل دومفرایس دو دقیقه به پایان کار، اینتری که در دقیقه 81 دروازه‌اش توسط دنی موتا باز شده بود را از شکست نجات داد. پیروزی در این بازی می‌توانست اینتر را به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی قرار دهد اما اکنون این تیم مانند یوونتوس و تورینو 8 امتیازی است و تنها به سبب تفاضل گل بهتر نسبت به آنها، بعد از ناپولی 9 امتیازی در رده دوم قرار دارد.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر پس از بازی به شبکه DAZN گفت: 20 دقیقه اول بازی بسیار خوب بود و کلی موقعیت ساختیم و باید در همان مقطع کار حریف را تمام می‌کردیم. کاملاً شبیه فصل گذشته بود با این تفاوت که پارسال ما خیلی زود جلو افتادیم و امسال این کار را انجام ندادیم. بعد از آن، از سرعت حرکات‌ پا به توپ‌مان کاسته شد و ضربات آخرمان هم دقت و کیفیت لازم را نداشتند. شاید بهتر بود به جای پاسکاری، بیشتر شوت می‌زدیم. مونتزا چند لایه دفاع می‌کرد اما ما هم باید بهتر از این‌ها بازی را در جهتی که می‌خواستیم پیش می‌بردیم.

 

اینزاگی افزود: درست همان زمانی که داشتیم با یک مهاجم بیشتر حمله می‌کردیم، دنی موتا با گلی فوق‌العاده دروازه‌مان را باز کرد. واقعاً گلش زیبا بود. خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم و مساوی کنیم و اگر موقعیت فراتسی گل می‌شد، بازی را حتی می‌بردیم. بابت نتیجه ناراحتم اما به کارمان ادامه می‌دهیم.

فراتسی و اصلانی کاری که می‌بایست را انجام دادندتیم هم همانطور بازی کرد که می‌خواستیم و شاید حقش این بود که بازی را ببرد اما مونتزا هم پرتلاش بود و هرگز تسلیم نشد. آنها به خوبی فضاهای خالی خط دفاعی‌شان را پوشش می‌دادند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.