انگاپت: هواداران ایرانی فوق‌العاده هستند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی،  آلفونسو گونسالس، سرمربی تیم والیبال جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) در مورد کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: برای کسب مقام قهرمانی در این مسابقات حاضر شدیم اما با باخت در مرحله نیمه‌نهایی مقام سوم را به دست آوردیم، البته که برای کسب مقام سوم خوشحالیم و مسابقات بسیار عالی بود.

سرمربی تیم والیبال جاکارتا ادامه داد: دو تیم ایرانی خیلی خوب بودند و ما امروز منتظر فینال هستیم. دومین سالی است که سرمربی هستم و خیلی خوشحال کننده بود که بتوانم با بازیکنان بزرگ کار کنم چرا که قطعا باعث پیشرفت خودم خواهد شد و خیلی از این تجربه لذت بردم.

اروین انگا‌پت، ستاره فرانسوی تیم جاکارتا بهایانگ نیز گفت: تورنمت بسیار خوبی بود و سطح بالایی داشت. متاسفانه در دیدار گذشته می‌توانستیم با شکست حریف خود به فینال برویم اما این اتفاقات رخ نداد و گاهی ممکن است نتایج تغییر کند. خوشحالیم که توانستیم مقام سوم را به‌دست بیاوریم.

ستاره فرانسوی تیم جاکارتا بهایانگ ادامه داد: ده روز است که با این تیم آشنا شده‌ام و جو بسیار خوبی بود. خوشحالم که در کنار هم صاحب مقام سوم شدیم. بابت حضور در ایران بسیار خوشحالم و در این جو بازی کردن فوق‌العادست. از حضور مجدد خودم در ایران خرسندم و در اینجا از همه مردم ایران تشکر می‌کنم.

انگاپت اظهار داشت: هواداران ایرانی فوق‌العاده هستند و در طول فصل باوجود اینکه در ایران نیستم آدم‌های زیادی در شبکه‌های مجازی با من در ارتباط هستند و به من لطف دارند. از آن‌ها تشکر می‌کنم درست است که گاهی تماس‌های‌شان بیش از حد می‌شود اما خوشحالم که مورد لطف هواداران قرار می‌گیرم.

باارزش‌ترین بازیکن المپیک پاریس تصریح کرد: نمی‌توانم قهرمان را پیش‌بینی کنم اما تیم سیرجان از نظر بدنی بهتر است در حالی که شهداب از نظر فنی بهتر عمل می‌کند. برای هر دو آرزوی موفقیت دارم اما دوست دارم تیم بازیکن مورد علاقه‌ام، سید محمد موسوی پیروز شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.