خبر خوش دانشگاه علامه برای دانشجویان متاهل و اساتید

معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، در خصوص برنامه‌های این دانشگاه برای آغاز سال تحصیلی گفت: تابستان امسال سعی کردیم شرایط خوبی را برای آموزش و رفاه دانشجویان در سال جدید فراهم کنیم. خوابگاه‌‌های دانشگاه تعمیر و تجهیز شده‌اند و ظرفیت اسکان چهار هزار نفر را دارند.

وی با اشاره به اینکه تعداد متقاضیان خوابگاه دانشجویی بیش از 4 هزار نفر است، تصریح کرد: سعی کردیم با اولویت بندی این قضیه را مدیریت کنیم.

ساخت خوابگاه متاهلی 106 واحدی برای اولین بار

​​​​معتمدی از آماده سازی خوابگاه متاهلی برای اولین بار در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این خوابگاه 106 واحدی در پردیس شماره دو دانشگاه علامه احداث شده است.

ساخت مسکن 1200 واحدی اساتید و کارکنان در سال تحصیلی جدید

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی همچنین در خصوص مسائل مربوط به اعضای هیئت علمی نیز اظهار داشت: بخشی از مسائل رضایت‌مندی اعضای هیئت علمی مثل حقوق و دستمزد به نهادهای بالا دستی مربوط می‌شود. اما اقداماتی مثل مسکن را پیگیری کردیم و خوشبختانه یک زمین به مساحت ده و دو دهم هکتار برای مسکن اساتید و کارکنان اساتید در اختیار گرفتیم تا از آن استفاده کنیم.

وی افزود: در این زمین چیزی حدود هزار و دویست واحد ساخته خواهد شد. کلنگ زنی این پروژه در زمان ریاست جمهوری شهید رئیسی و با دستور ایشان زده شد، کمیسیون ماده 5 هم رفت و تغییر کاربری داده شده است. ما به دنبال ساخت این پروژه در سال تحصیلی جدید هستیم.

تحول در علوم انسانی اصلی‌ترین هدف سال 1403 دانشگاه علامه

معتمدی همچنین مهمترین و محوری‌ترین برنامه دانشگاه علامه برای سال تحصیلی جدید را تحول در علوم انسانی عنوان کرد و گفت: طی دو سال گذشته ریل گذاری رسیدن به این تحول را انجام داده‌ایم و امیدواریم در سال تحصیلی جدید به این برنامه مهم دست یابیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.