تمجید مفتی عمان از اقدام تیم العامرات در حمایت از فلسطین

مفتی عمان از خروج باشگاه «العامرات» از مسابقات بین‌المللی به دلیل حضور باشگاهی به نمایندگی از رژیم صهیونیستی در آن، تمجید کرد.

به گزارش خبرآنی، شیخ «احمد بن حمد الخلیلی» مفتی عمان با انتشار پیامی در پلتفرم «ایکس» نوشت: ما از اقدام باشگاه فرهنگی ورزشی العامرات عمان برای خروج از یک مسابقه بین المللی که در آن رژیم صهیونیستی شرکت داشت، خرسندیم و از اقدام آن تمجید می‌کنیم.

طبق گزارش وبسایت «الخلیج آنلاین» وی با اشاره به اینکه باشگاه العامرات از ثبت موضع شرافتمندانه در همبستگی با مظلومان غزه و فلسطین خودداری کرد، از موضع باشگاه و مدیریت آن تشکر و قدردانی کرد.

شیخ الخلیلی با ابراز خرسندی از آگاهی روزافزون جوانان امت، افزود: از قدرت‌ها و حکومت‌های عربی، اسلامی و بین‌المللی می‌خواهیم تا جایی که می‌توانند مواضع خود را در برابر رژیم اشغالگر تقویت کنند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که باشگاه فرهنگی ورزشی العامرات روز پنجشنبه ۱۲ سپتامر به دلیل حضور تیمی به نمایندگی از رژیم صهیونیستی، از حضور در مسابقات جام قهرمانان باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان ۲۰۲۴ که در ایتالیا در حال برگزاری است، انصراف داد.

این باشگاه در بیانیه‌ای درباره دلیل اتخاذ این تصمیم اعلام کرد: این تصمیم در چارچوب حفظ ارزش‌های دینی و تعهد قاطعانه به اصول ورزشی و انسان‌دوستانه و در راستای حمایت از ملت برادر فلسطین اتخاذ شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.