فرماندار ساوه خواستار کمک گمرکات استان مرکزی به رفع موانع تولید شد

خبرآنی/مرکزی فرماندار ساوه خواستار تعامل گمرکات استان مرکزی در خصوص ترخیص کالاها، مواد اولیه و ماشین آلات صنایع و جلوگیری از متروکه شدن این کالاها در انبارهای گمرک شد تا خللی در روند تولید ایجاد نشود.

مهدی الیاسی در گفت‌وگو با خبرآنی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی و قضایی شهرستان اهتمام جدی برای رفع موانع تولید در بزرگترین شهر صنعتی کشور دارند و دلسوزانه و دغدغه‌مند به دنبال عملیاتی کردن راهکارهای مناسب برای حل مشکلات تولید هستند.

وی با اشاره به برخی قوانین و دستورالعمل‌های دست‌وپاگیر گفت: هم افزایی بین دستگاه های اجرایی و قضائی در تعامل با بخش خصوصی می‌تواند راهکارهای لازم را برای رفع موانع پیش رو در حوزه تولید نشان دهد و موجب تسهیل در اجرای قوانین شود.

وی در ادامه با قدردانی از همراهی صنایع در ایام پیک مصرف برق گفت: خوشبختانه صنعتگران و مدیران صنایع با همراهی و هماهنگی به عمل آمده، با وجود اینکه بعضا از ناترازی انرژی متضرر شدند ولی اجازه ندادند در تامین برق واحدهای مسکونی خللی ایجاد شود ضمن اینکه به گونه‌ای برنامه ریزی کردند که روند تولید آسیب جدی نبیند.

فرماندار ساوه همچنین با اشاره به مواجه بودن شهرستان ساوه با تنش آبی گفت: مدیران صنایع در خصوص موضوع بازچرخانی پساب تولیدی برای مصارف صنعتی همکاری لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.