رهبر انصارالله: تنها راه حفاظت از امت، جهاد در راه خداوند متعال است

رهبر انصارالله یمن در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) و پیرامون تحولات منطقه به ویژه جنگ در نوار غزه سخنرانی کرد.

به گزارش خبرآنی، «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن امروز شنبه در آستانه میلاد پیامبر اسلام (ص) گفت: مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) مهم است و در سایه چالش‌هایی که امت اسلام با آن روبروست، می‌توان از این مناسبت بهره معنوی، تربیتی و عملی مورد نیاز را گرفت.

به نقل از سایت خبری المسیره، الحوثی افزود: امت اسلام از جانب دشمنان خود به اشکال مختلف مورد هدف قرار می‌گیرد و با خطراتی روبروست که موجودیتش را به عنوان امتی مستقل دارای طرح و برنامه، به خطر می‌اندازد.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: قرآن کریم آگاهی کافی را به امت داده است مبنی بر اینکه خطر از ناحیه دو جنبه هماهنگ یعنی کفر و نفاق است.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: تنها روشی که نشان دهنده بازدارندگی، پیشگیری و حفاظت از امت است، جهاد در راه خداوند متعال است. نهضت جهادی پیامبر در راه خدا با عملکرد عالی در انجام مأموریت و انجام وظیفه در بالاترین سطح ممتاز بود.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات و دشواری‌هایی که مسلمانان متحمل شدند و می‌شوند، ناشی از برهم خوردن مسئولیت‌های مقدس آنها برای برقراری عدالت در زمین و جهاد در راه خداست. کوتاهی، آثار و پیامدهایی بر قدرت و عزت و نقش امت در بین جوامع دیگر گذاشته است.

الحوثی تاکید کرد: با کمرنگ شدن نقش مسلمانان، نقش یهودیان با حمایت و نظارت متحدان مسیحی آنها بیشتر شد. با جبهه نفاق، نقش یهود برای گسترش فساد در زمین، هدف قرار دادن مسلمانان و اشغال فلسطین از جمله اماکن مقدس آن، دوباره رشد کرده است. عدم جهاد در راه خدا با انحطاط اخلاقی، ارزشی، فرهنگی، بی‌سوادی سیاسی و حماقت و سستی در احساسات همراه است.

وی تاکید کرد: هیچ نجاتی برای امت نیست مگر با عمل به دستورات خداوند از جمله جهاد بر اساس مفهوم صحیح قرآنی و بهره‌مندی از رسول خدا و راه جهادی پیشگام ایشان.

ادامه دارد

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.