تکلیف رئیس دانشگاه تربیت مدرس چه شد؟

به گزارش خبرنگار دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، 23 مردادماه فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس نامه استعفای خود را به وزیر علوم وقت نوشت و خواستار کناره گیری خود از این سمت شد؛ اما چند روز بعد زلفی گل وزیر علوم پیشین درخواست او را رد کرد.

پس از روی کار آمدن دولت چهاردهم، تغییر وزیر علوم و آمدن حسین سیمایی صراف، فرهاد دانشجو برای دومین بار 6 شهریور درخواست استعفای خود را به وزیر علوم جدید نوشت. اما با گذشت چند هفته از این درخواست هنوز خبری از رد یا قبول آن از سوی وزیر علوم شنیده نشده است.

همچنین طی هفته‌های گذشته جمعی از اساتید دانشگاه تربیت مدرس با ارسال نامه‌ای به وزیر علوم خواستار تعیین تکلیف ریاست دانشگاه با توجه به آغاز سال تحصیلی شده بودند.

فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، در پاسخ به این سوال که آیا پاسخی از وزیر علوم برای پذیرش استعفای خود دریافت کرده است یا خیر گفت: هنوز پاسخی از وزیر دریافت نکرده‌ام، اما امیدوارم هفته آینده رئیس جدید دانشگاه معرفی شود و من هم کار را به شخص جدید تحویل دهم. 

وی ادامه داد: تا زمانی که این اتفاق صورت نگیرد به حسب وظیفه انجام وظیفه خواهم کرد و کار را به نحو احسن جلو خواهم برد.

این اظهارات در حالی صورت گرفت که وزیر علوم در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه‌ها در پاسخ به سوال خبرآنی در خصوص تعیین تکلیف رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: ایشان زمان آقای زلفی گل درخواست استعفای خود را داده بودند که قبول نشد، اما الان اصلا سر پست خود نیستند. از من نیز در خصوص تغییر روسای دانشگاه‌ها موردی سوال نکنید.

با وجود این اظهارات بر ابهام مساله بیشتر افزوده شده و هنوز وضعیت پست ریاست دانشگاه تربیت مدرس با وجود نزدیکی به آغاز سال تحصیلی مشخص نیست.

با این حال انتظار می‌رود تا هفته آینده شاهد مشخص شدن این مساله برای دانشگاه تربیت مدرس باشیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.