عضو کنست: اسرائیل وارد تونلی بی‌پایان شده است

عضو کمیسیون روابط خارجی و امنیت پارلمان رژیم صهیونیستی، ضمن اذعان به شکست ارتش اعلام کرد این رژیم وارد تونلی بی‌پایان شده است.

به گزارش خبرآنی، عامیت هالیوی، عضو کمیسیون روابط خارجی و امنیت پارلمان رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش اسرائیل یک گردان و حتی یک گروه از جنبش حماس را هم در شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه شکست نداده است.

شبکه هفت رژیم صهیونیستی به نقل از عامیت هالیوی گزارش داد ارتش این رژیم مدعی حذف بیش از ۲ هزار نیروی مقاومت در این شهر است، با علم بر اینکه این رقم بسیار کمتر است و آمار اعلام شده اغراق‌آمیز است و به ۲۵ درصد نظامی نمی‌رسد.

وی در ادامه تاکید کرد: اسرائیل بخش اندکی از شهر رفح (تونل‌های مقاومت در زیر زمین) را منهدم کرده است. مقدار تسلیحات نزد مقاومت در رفح  بسیار زیاد است و میزان تسلیحاتی که ارتش اسرائیل آن را کشف کرده در مقایسه با انبار (نیروهای مقاومت) بسیار کم است. اسرائیل از نابودی حماس و شکست آن بسیار فاصله دارد.

در همین راستا، هالیوی پیام‌های صادر شده از سوی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی را پیام‌های گمراه‌کننده برای ساکنان اراضی اشغالی و کابینه رژیم صهیونیستی توصیف و اعلام کرد این مسأله قدرت و پافشاری حماس را افزایش می‌دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: ارتش برای چهارمین بار وارد شهر خان یونس و برای پنجمین بار وارد محله الزیتون شده اما چیزی تغییر نکرده است. با این روش عملیاتی فعلی موضوع هرگز حل و فصل نخواهد شد و نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد. هر شخصی که کشته می‌شود، ۲ نفر به جای آن متولد می‌شوند، هر شخصی که زخمی می‌شود، سه مبارز جدید به عضویت در می‌آید و هر قطعه سلاحی که ارتش اسرائیل بر آن کنترل پیدا می‌کند، حماس سلاح دیگری در نوار غزه تولید می‌کند.

هالیوی ادامه داد روشی که ارتش رژیم صهیونیستی در قبال جنگ با تونل‌های حماس در پیش گرفته به شکست حماس منجر نمی‌شود. دستاوردهای استراتژیکی برای اسرائیل وجود ندارد بلکه این رژیم وارد تونلی شده است که پایانی ندارد.

عضو کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست در پایان گفت سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همه را گمراه می‌کند و مدعی تحقق پیروزی می‌شود.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

با گذشت ۳۴۴ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان مقاومت همچنان ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند و با تغییر روش‌های مبارزه خود، کمین‌های پیچیده و جنگ چریکی علاوه بر وارد کردن دشمن به یک جنگ فرسایشی، ارتش رژیم اشغالگر را سردرگم کرده‌اند.

همزمان با تداوم جنگ، جنبش حماس و رژیم صهیونیستی طی چند ماه اخیر مذاکرات غیر مستقیمی را با میانجیگری آمریکا، قطر و مصر در دوحه و قاهره برگزار کردند اما این تلاش‌ها به دلیل مانع تراشی‌های نتانیاهو به سرانجام نرسید.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.