منچستریونایتد و آرسنال قید خرید رابیو را زدند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، آدرین رابیو که تابستان امسال به حضور پنج ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و حالا بازیکن آزاد به شمار می‌رود، هنوز نتوانسته تیمی برای خود دست و پا کند. گفته می‌شود این هافبک فرانسوی همچنان به دنبال بازی در یکی از پنج لیگ برتر اروپا و ترجیحش عضویت در تیمی است که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

اخیراً باشگاه‌هایی همچون میلان و بایرن مونیخ نسبت به جذب رابیو ابراز علاقه کرده بودند اما دستمزد بالای او مانع اصلی‌ انتقال احتمالی او به یکی از این باشگاه‌ها شده بود. در تازه‌ترین مورد دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال هم شانس خود را برای به خدمت گرفتن این هافبک فرانسوی امتحان کردند اما آنها هم با همان مانع روبرو شدند، یعنی دستمزد درخواستی بالا.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «گیو می اسپورت»؛  دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال قید خرید آدرین رابیو را به دلیل درخواست دستمزد هفتگی 220 هزار پوندی از سوی این بازیکن، زده‌اند. هافبک پیشین یوونتوس پیش از این پیشنهاد نیوکاسل را رد کرده بود، چون به دنبال بازی در رقابت‌های باشگاهی اروپا (اشاره به لیگ قهرمانان و ...) است.

رابیوی 29 ساله در پنج فصل اخیر در 212 بازی برای بانوی پیر به میدان رفت و آمار 22 گل‌زده و 15 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.