به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از انگجت، به این ترتیب مشخص کردن وضعیت اصلاحات عکس یا اینکه دستکاری شده، سخت تر خواهد شد.
به طور دقیق تر این شرکت همچنان یک یاداشت به تصاویر اصلاح شده با هوش مصنوعی اضافه می کند اما کاربر باید روی ۳ نقطه ای که در قسمت بالا و سمت راست یک پست فیس بوکی وجود دارد کلیک و سپس گزینه «AI Info» را بیابد. تنها در این صورت است که فرد یادداشتی را می بیند که نشان می دهد محتوای مذکور با هوش مصنوعی اصلاح شده است.
البته تصاویری که با ابزارهای هوش مصنوعی تولید می شوند، همچنان برچسب AI Info را خواهند داشت که در سمت راست پست دیده می شود. با کلیک روی آن می توان یادداشتی را مشاهده کرد.
متا در اوایل سال جاری میلادی گستره برچسب زنی محتوای هوش مصنوعی را وسیع تر و آن را شامل ویدئوها، کلیپ های صوتی و تصاویر کرد. اما بسیاری از عکاسان شکایت داشتند که شرکت محتوایشان را به اشتباه برچسب تولید شده با هوش مصنوعی می زند و همین امر سبب شد شرکت برچسب «تولید شده با هوش مصنوعی» را به AI Info در ماه جولای تبدیل کند.
این شبکه اجتماعی اعلام کرد با شرکت های مختف در سراسر صنعت همکاری کرده تا فرایند برچسب زنی محتوا را ارتقا دهد. با این وجود محتوای دستکاری شده به طور گسترده برای انتشار اخبار جعلی منتشر می شود و این امر ممکن است شناسایی اخبار جعلی را سخت تر کند.