پاکستان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به آوارگان جنوب غزه را «نسل‌کشی» دانست

پاکستان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه امن اعلام شده برای آوارگان فلسطینی در نوار غزه را به شدت محکوم کرد و آن را «نسل کشی» دانست.

به گزارش خبرآنی، «ممتاز زهرا بلوچ» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای با ابراز خشم نسبت به حمله به غیرنظامیان در اردوگاه آوارگان فلسطینی در منطقه «المواصی» در نزدیکی خان یونس، این حمله از سوی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، وی به خبرنگاران در اسلام آباد گفت: «هدف قرار دادن افرادی که به دنبال جایی امن در منطقه‌ای تعیین شده و ایمن می‌گردند، بر خلاف قوانین بشردوستانه بین‌المللی و ناقض آنهاست.»

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان همچنین افزود: «این حمله از سوی رژیم صهیونیستی به منزله نقض جدی و فاحش حفاظت از جمعیت غیرنظامیان است.»

این دیپلمات پاکستانی در ادامه تاکید کرد که این حمله که به شهادت دستکم ۴۰ نفر و زخمی شده ده‌ها نفر دیگر منجر شد، بدون هشدار بوده و نشان دهنده نیت «نسل کشی» رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان است.

وی افزود: «قتل عام در خان یونس نشان دهنده بی‌اعتنایی به جان انسان‌ها و طرح‌های نسل کشی اسرائیل علیه مردم فلسطین است.»

پاکستان از شورای امنیت سازمان ملل خواسته تا درخصوص درگیری در غزه مداخله و از تشدید تنش جلوگیری کند و خواستار پاسخگویی در مورد جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.