چند شهید و زخمی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

در سیصدوچهل و دومین روز از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مناطق اطراف شهر غزه و اردوگاه جبالیا هدف حملات اشغالگران قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنی، رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز پنج‌شنبه نیز به حملات خود به نوار غزه ادامه داد و در ساعات اولیه امروز حملات خود را به اطراف شهر غزه و اردوگاه جبالیا متمرکز کرد.

بر اساس آمار اولیه اعلام شده، در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه، سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز این اردوگاه را هدف قرار داده و همزمان توپخانه ارتش این رژیم نیز بار دیگر مناطق شرقی اردوگاه را هدف قرار داد.

همچنین محله الصبره در جنوب شهر غزه نیز هدف حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار گرفت و قایق‌های جنگی آن به سمت سواحل جنوب غربی غزه شلیک کردند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، در حمله اشغالگران به منزلی واقع در محله الزیتون در جنوب شرق شهر غزه پنج فلسطینی از جمله ۲ کودک به شهادت رسیده و چند فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

در منطقه مرکزی نوار غزه نیز صدای انفجارهای شدیدی شنیده شد و اشغالگران بار دیگر در شمال اردوگاه النصیرات تیراندازی کردند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در رفح واقع در جنوب نوار غزه نیز ۲ بار اطراف منطقه الشاکوش در شمال غرب این شهر را هدف قرار دادند.

پیش از این وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته تاکنون را ۴۱ هزار و ۸۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۹۵ هزار و ۲۹ نفر اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

حملات صهیونیستی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.