حماس: عملیات رام‌الله پاسخی طبیعی به کشتارها در غزه و کرانه باختری است

جنبش حماس در تقدیر از عملیات شهادت‌طلبانه امروز در رام‌الله، آن را پاسخی طبیعی به جنایات و کشتارهای دشمن صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و نیز نشان‌دهنده استمرار مقاومت و توانایی آن در مقابله با نقشه رژیم اشغالگر دانست.

به گزارش خبرآنی، جنبش حماس امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات دلاورانه‌ای که در ایست نظامی «بیت ایل» انجام شد، در واقع پاسخی طبیعی به جنایات و کشتارهای رژیم اشغالگر در غزه و کرانه باختری است.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، حماس در ادامه بیانیه خود نیز شهادت مجری این عملیات زیرگیری با خودرو و نیز تمامی شهدای دلاور طوباس را که در بمباران صبح امروز به شهادت رسیدند، تسلیت گفت و این عملیات‌ها را واکنش مناسبی به کشتارها در حق ملت فسلطین دانست و عملیات امروز را به منزله عملیات قهرمانانه جدیدی دانست که به کارنامه روبه افزایش مقاومت در برابر حملات دشمن افزوده شد و نشان‌دهنده این است که ظلم با حملات بیشتری مواجه خواهد شد.

روزنامه «الاخبار» چاپ لبنان نیز به نقل از حماس نوشت: عملیات قهرمانانه‌ای که در ایست نظامی بیت‌ ایل در نزدیکی رام‌الله انجام شد، در واقع تاکیدی بر این مساله است که شعله‌های مقاومت روشن باقی خواهد ماند و جنگ هرگز برای رژیم اشغالگر امنیت را در سرزمین ما به ارمغان نخواهد آورد.

به نوشته الاخبار، حماس تاکید کرد: استمرار ضرباتی که مقاومت در چارچوب عملیات طوفان الاقصی، در نقاط مختلف به رژیم اشغالگر وارد می‌کند، قدرت آن را در سخت گرفتن بر دشمن و پاسخ دادن به نقشه‌های شوم آن برای نابود کردن مقاومت و استبداد علیه ملت ما ثابت می‌کند.

حماس در ادامه نیز اتحاد بیشتر گروه‌ها زیر گزینه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر و به آتش کشیدن میدان‌های درگیری تا بیرون کردن آن از سرزمین و مقدسات فلسطین را خواستار شد.

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، جنبش الاحرار (آزادگان) فلسطین نیز در واکنش به عملیات شهادت‌طلبانه در بیت ایل، این عملیات دلاورانه را که به هلاکت یک سرباز رژیم صهیونیستی و زخمی شدن یکی دیگر از آنها منجر شد، تبریک گفت و تاکید کرد مقاومت در کرانه باختری اشغالی با روش‌ها و امکانات خود در روندی رو به تشدید، توسعه مستمر، با اقتدار و اراده بی‌نظیری است.

این جنبش در ادامه نیز تاکید کرد این عملیات قهرمانانه در میان سران سیاسی و نظامی دشمن که گمان می‌کردند مقاومت و مردان آن را مهار کردند، هراس ایجاد کرد.

رسانه‌های عبری امروز اعلام کردند که یک عملیات ضد صهیونیستی در یک ایست بازرسی نزدیکی شهرک «گفعات اساو» در رام الله انجام شد، در این عملیات سرنشین یک کامیون حمل گاز مایع اقدام به زیرگیری صهیونیست‌ها کرد.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است.

اخیرا ماهر الجازی در گذرگاه الکرامه در مرزهای فلسطین اشغالی با اردن به سمت صهیونیست‌ها تیراندازی کرد که منجر به کشته شدن سه تن از آن‌ها شد. رژیم صهیونیستی هنوز پیکر این شهید را پس نداده‌ است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.