اعتراضات علیه جولانی و تروریست‌هایش در ادلب و درگیری‌هایی در حومه حلب

تظاهراتی علیه گروه تروریستی «هیئت تحریر الشام» در شهر ادلب برگزار شد و این اعتراضات به برخی از شهرهای حلب نیز کشیده شد و معترضان مخالفت خود را با اقدامات این گروه تروریستی اعلام کردند.

به گزارش خبرآنی، پس از حمله تعدادی از نیروهای گروه تروریستی «هیئت تحریر الشام» به زنانی که در شهر ادلب واقع در شمال غرب سوریه در اعتراضات برای آزادی افراد بازداشت‌شده شرکت کرده بودند، عصر سه‌شنبه در این شهر تظاهرات خشم‌آلودی علیه هیئت تحریر الشام و «ابومحمد الجولانی» سرکرده آن برگزار شد.

ده‌ها تن از معترضان مقابل دفتر رسیدگی به شکایات و در میدان‌های شهر ادلب تجمع کردند تا خشم خود را از اهانت انجام شده به زنان ابراز کنند، همزمان نیروهای امنیتی وابسته به تحریر الشام برای متفرق کردن جمعیت معترض با باتوم به آنها حمله کردند که منجر به درگیری‌هایی میان دو طرف شد.

این اعتراضات به شهرهای «الباب» و «اعزاز» در حومه حلب نیز کشیده شد و تظاهرکنندگان با حضور در خیابان‌ها ضمن درخواست آزادی افراد بازداشت‌شده، مخالفت خود را با اقدامات تحریر الشام اعلام کردند.

به گزارش وب‌سایت العربی الجدید، سوم سپتامبر جاری نیز تظاهرات مشابهی در شهر «بنش» واقع در حومه ادلب برپا شد و معترضان برکناری الجولانی و ساختار امنیتی او را خواستار شدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.