حزب‌الله: طوفان الاقصی پروژه صهیونیستی را به لرزه درآورد

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد رژیم صهیونیستی پس از حدود یک سال جنگ در نوار غزه، به هیچ یک از اهدافش نرسیده است.

به گزارش خبرآنی، «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه در مراسم چهلم فرمانده مجاهد شهید «فؤاد شکر» از فرماندهان مقاومت لبنان سخنرانی کرد.

به نقل از شبکه خبری المنار، صفی الدین تاکید کرد: دشمن صهیونیستی امروز به دلیل عدم تحقق هیچ‌یک از اهداف خود پس از نزدیک به یک سال جنگ در نوار غزه، در برابر ناامیدی خود سرگشته و حیران ایستاده است. رژیم اشغالگر در بحران عمیقی گرفتار آمده‌ است و حمله به فرماندهان و غیرنظامیان گواهی بر این ادعاست.

وی افزود: امروز نبرد سنگین است و رزمندگان ۱۱ ماه است که در غزه و جنوب لبنان و در امتداد تمامی امت با شجاعت در حال مبارزه هستند و اهداف خبیث دشمن را به شکست می‌کشانند و دشمن حیران ایستاده است.

صفی‌الدین در ادامه تاکید کرد: چشمان ما به اهداف دشمن دوخته شده است؛ اهدافی که هیچ‌کدام نه در غزه، نه در لبنان و نه در سطح منطقه تحقق نخواهد یافت.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تصریح کرد: دشمن به جنگ در غزه ادامه می‌دهد اما تاکنون به هدف پایانی خود دست نیافته و این موضوع نشانگر خللی غیرعادی از سوی رژیم صهیونیستی است. ارتش اشغالگر که خودش را اسطوره می‌دانست، تنها آورده‌اش نگرانی است و با وجود تخریبط کشتار، گرسنگی و محاصره به اهدافش نرسیده است.

وی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین ضربه‌ای مهلک بر رژیم صهیونیستی بود و پروژه صهیونیستی را به لرزه درآورد. در پی این عملیات رهبران رژیم صهیونیستی توازن و تعادل را از دست دادند.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: دلاوران مجاهد شکست بزرگی بر دشمن صهیونیستی وارد می‌کنند تا جایی که اهدافش را خنثی می‌کنند. مقاومت در فلسطین با وجود همه خونریزی‌های نتانیاهو باقی خواهد ماند. نتانیاهو نمی‌داند که اوضاع کجا قرار خواهد گرفت و این گواهی بر عدم تعادل است.

صفی الدین افزود: عملیات گذرگاه کرامه تاکیدی بر آن است که روحیه مقاومت در اردن و تمامی جهان عرب وجود دارد. آن‌چه مقاومت لبنان بر سر اشغالگران می‌آورد، امنیت و ثبات را در شمال (سرزمین‌های اشغالی) از آنان می‌گیرد و نگرانی‌های اشغالگران در خصوص آینده را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.