مسکو حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای حمله نظامی رژیم صهیونیستی به اهداف در مرکز سوریه را محکوم کرده و از آن خواست از اقداماتی که باعث گسترش تنش‌ها در منطقه می‌شود، خودداری کند.

 به گزارش خبرآنی،‌ وزارت امور خارجه روسیه، امروز (سه‌شنبه) حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را که ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) انجام شد، محکوم کرده و از این رژیم خواست از هرگونه اقدام بیشتری که به گسترش تنش‌ها در منطقه غرب آسیا منجر می‌شود، خودداری کند.

خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار این مطلب گزارش داد که وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: ما، قویا، متوسل شدن اسرائیل به زور و شدت عمل را محکوم می‌کنیم که نقض آشکار حاکمیت سوریه و هنجارهای بنیادین قوانین بین‌المللی بود. ما باری دیگر، از اسرائیل می‌خواهیم تحریکات مسلحانه علیه سوریه را متوقف کرده و از این گونه اقدامات غیرمسئولانه خودداری کند که ممکن است منجر به گسترش غیرقابل کنترل تنش‌ها در منطقه غرب آسیا شود.

وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد که چنین سناریویی کمکی به تقویت امنیت رژیم صهیونیستی و امنیت دیگر کشورهای منطقه نخواهد کرد و باید از آن جلوگیری شود.

اسپوتنیک نوشت، طبق اعلام مقامات سوری، حمله رژیم صهیونیستی به برخی مواضع نظامی در مرکز سوریه منجر به جان باختن ۱۸ تن و مجروحیت ۳۷ تن دیگر شد. این حمله همچنین آسیب قابل توجهی به زیرساخت‌های غیرنظامی وارد کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.