ادامه یورش ارتش رژیم صهیونیستی به چند شهر و روستای کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی ساعات پایانی روز دوشنبه به چند منطقه در کرانه باختری اشغالی یورش برد که به دنبال آن درگیری‌هایی میان‌ آنها و فلسطینی‌های ساکن این مناطق شکل گرفت و در نتیجه آن چند فلسطینی زخمی شدند، همچنین در یورش اشغالگران به خانه‌ها، چند فلسطینی بازداشت شدند.

به گزارش خبرآنی، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که یک گروه از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با پوشش یک خودروی غیرنظامی به روستای «بنی نعیم» در شرق الخلیل یورش برده و پس از آن استحکامات نظامی وارد این روستا شدند، در این یورش به سمت یک جوان فلسطینی تیراندازی شد و او در حالی که زخمی بود، همراه با یکی از برادران و پدر سالخورده‌اش و نیز یک فلسطینی دیگر به بازداشت نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی درآمد.

ادامه یورش ارتش رژیم صهیونیستی به چند شهر و روستای کرانه باختری
یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری

به نوشته روزنامه «عربی۲۱»، ارتش رژیم صهیونیستی ایست بازرسی النفق در حدفاصل بیت لحم و قدس را مسدود کرده و کل منطقه را به طور کامل بست.

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) نیز گزارش داد که در شمال کرانه باختری درگیری‌هایی میان نیروهای اشغالگر و شهروندان فلسطینی در روستای «عراق بورین» در جنوب نابلس آغاز شد. اشغالگران همزمان با یورش به روستا شروع به شلیک گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی کردند که به دنبال آن درگیری‌هایی ایجاد شده و چند فلسطینی دچار مشکلات تنفسی شدند.

همچنین ارتش اشغالگر صهیونیستی در یورش‌های خود به چند خانه در روستای «سالم»، یک کودک و یک جوان فلسطینی را بازداشت کرد.

بامداد دوشنبه نیز درگیری‌های مسلحانه‌ای میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگرانی که وارد اردوگاه طولکرم شده بودند، شکل گرفت.

همینطور درگیری‌های مسلحانه‌ای بین نیروهای مقاومت و اشغالگران که به اردوگاه بلاطه در شهر نابلس یورش آورده بودند، آغاز شد.

گردان‌های شهدای الاقصی در اردوگاه بلاطه نیز اعلام کرد که نیروهای متجاوز دشمن را که به اردوگاه بلاطه و اطراف آن یورش آورده بودند، به رگبار گلوله بسته و با آنها به شدت درگیر شدند.

شاهدان عینی نیز به خبرگزاری وفا گفتند: نیروهای اشغالگر در نزدیکی روستای «خرسا» در جنوب شهر الخلیل به سمت یک خودرو به شدت تیراندازی کردند که در نتیجه آن 2 جوان زخمی راکب آن زخمی شدند اما اشغالگران به نیروهای امدادرسان اجازه ندادند که به این دو جوان نزدیک شوند.

به گفته منابع یاد شده، سربازان رژیم اشغالگر این 2 جوان زخمی را بازداشت کردند بدون اینکه هویت آن 2  مشخص شود.

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با جنگ علیه نوار غزه، عملیات‌های خود در کرانه باختری را گسترش داد و شهرک‌نشین‌های صهیونیست نیز یورش‌های خود را به مناطق مختلف آن افزایش دادند. بر اساس آمارهای نهادهای فلسطینی، در نتیجه این حملات و یورش‌ها تاکنون ۶۹۲ فلسطینی به شهادت رسیده و حدود ۵۷۰۰ فلسطینی دیگر زخمی شده و بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن دیگر به بازداشت اشغالگران درآمدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.