مسئولان باید پیش از تصمیمات بنزینی مردم را اقناع کنند

رمضانعلی سنگدوینی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، درباره اظهارنظر اخیر برخی چهر‌ه‌های دولت درباره لزوم اصلاح قیمت حامل‌های انرژی گفت: مسئولان دولت از زمان آغاز بکار دولت چهاردهم  همواره بر روی این موضوع تاکید داشته‌اند که در زمینه افزایش قیمت حامل‌های انرژی با نظر مردم تصمیم خواهند گرفت چرا که با شرایط اقتصادی که کشور دارد گران کردن بنزین کار پیچیده‌ای است. 

وی افزود: هر تصمیمی در بحث افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی باید با هماهنگی مجلس و مردم اخذ شود چراکه شرایط اقتصادی کشور به نحوی است که هرگونه تغییر در قیمت‌ حامل‌ها بر روی سایر اقلام نیز اثر می‌گذارد.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بسیاری معتقدند که قیمت بنزین در ایران به نسبت سایر کشورها ارزان است اما دیگر به این نکته توجه نمی‌کنند که آیا درآمد مردم و نرخ تورم در ایران هم همانند سایر کشورها هست یا خیر.

سنگدوینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همه به یاد دارند که نحوه افزایش قیمت بنزین در دولت روحانی چه خساراتی را به کشور تحمیل کرد، مسئولان دولتی باید درباره هرگونه تصمیمی در این حوزه ابتدا مردم را اقناع کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.