مهلت ارسال آثار به جشنواره حرکت دانشجویی اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، هفدهمین جشنواره بین المللی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی با تاکید بر هم افزایی، تکثیر ایده‌های خالق و ایجاد انگیزه طبق روال هر سال برگزار می‌شود.

این جشنواره که رویدادی برای رقابت و عرضه دستاوردهای برتر علمی دانشجویان در قالب فعالیت‌های گروهی در انجمن‌های علمی دانشجویی در بخش‌های مختلف رقابتی، نمایشگاهی و بین الملل برگزار می‌شود. مهلت دریافت آثار دانشگاه‌ها در این دوره از روز شنبه 24 شهریور الی 15 مهرماه اعلام شده است.

بر اساس ضوابط جشنواره هر اثر باید گزارشی از فعالیت‌ها یا دستاوردهای علمی در حوزه رقابتی مرتبط بوده و فعالیت‌های گزارش شده در فاصله زمانی اول خرداد 1402 تا پایان خرداد 1403 رخ داده باشد.

در مراسم اختتامیه جشنواره، انجمن‌ها و دانشجویان برگزیده با دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی در هر یک از حوزه های رقابتی معرفی می شوند.

شیوه نامه اجرایی دوره هفدهیمن جشنواره بین المللی حرکت ویژه فعالیت ها و دستاوردهای علمی دانشجویان از طریق این آدرس  https://harekat.farnama.net/ قابل پیگیری است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.