دستورالعمل استفاده دانشجویان از غذای دانشجویی ابلاغ شد

به گزارش گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در نامه‌ای خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی اعلام کرد: به منظور ایجاد وحدت رویه در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در تعیین سهم دانشجویان از قیمت تأمین غذای دانشجویی بر اساس میانگین قیمت تمام شده غذای دانشجویی به تفکیک قیمت غذای پرهزینه متوسط هزینه و کم هزینه ناهار شام و صبحانه مواردی که در جلسه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان در روز 17 شهریورماه به تصویب رسیده است در قالب دستورالعمل غذای دانشجویی برای اجرا در سال تحصیلی ١٤� ٤-١٤� ٣ ابلاغ می‌شود.

براساس این ابلاغیه، سهم دانشجو از تأمین هزینه غذا در طی سنوات عادی مجاز تحصیل کاردانی چهار نیمسال کارشناسی هشت نیمسال کارشناسی ارشد چهار نیمسال دکترای حرفه ای و دکترای مستقیم دوازده، نیمسال دکترای تخصصی ناپیوسته و دکترای دستیاری هشت نیمسال دکترای پیوسته شانزده نیمسال و پسادکتری برای هر دوره دو نیمسال به تفکیک قیمت غذای پرهزینه متوسط هزینه و کم هزینه به ترتیب پانزده هزار تومان، دوازده هزار تومان و هفت هزار و پانصد تومان تعیین شد.

در این نامه آمده است، سهم دانشجو از تأمین هزینه غذای دانشجویی برای نیم سال‌های اول و دوم سنوات اضافه مجاز دو برابر برای نیمسال‌های سوم و چهارم سنوات اضافه مجازی سه برابر و برای نیم سال‌های سنوات اضافه مجاز بیش از چهار نیمسال پنج برابر سهم دانشجوی سنوات عادی مجاز از تامین غذای دانشجویی در طول سال تحصیلی تعیین شد.

براین اساس، قیمت‌های تعیین شده غذای دانشجویی در این مصوبه صرفاً برای نیم‌ سال‌های اول و دوم هر سال تحصیلی میباشد و شامل ترم تابستانی نیست. همچنین تعیین میزان کمک دانشگاهها برای تامین هزینه غذای دانشجویی در غذاخوری‌های مکمل و همچنین ترم تابستانی بر عهده خود بوده و مستثنی از مفاد این مصوبه است.براساس این ابلاغیه، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌توانند در شرایط خاص و با توجه به شرایط جغرافیایی اقتصادی و منطقه ای با تشخیص هیأت رئیسه تا 20 درصد مبلغ تعیین شده را افزایش دهند. لازم به ذکر است از تاریخ ابلاغ این بخشنامه تمام بخشنامه‌ها و ابلاغیه‌های قبلی مغایر با این بخشنامه، ملغی و بلااثر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.