آغاز ثبت‌نام برای پذیرش دوره کاردانی دانشگاه علمی‌کاربردی

به گزارش گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، اصغر کشتکار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز دوشنبه 19 شهریورماه خبر داد.

قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت پذیرش مهرماه 1403 در بیش از 2425 کدرشته محل تا 24 شهریورماه ادامه خواهد داشت. 


وی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند جهت مشاهده دفترچه راهنمای پذیرش و ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهلت مقرر به پرتال اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org و همچنین پرتال اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی www.uast.ac.ir مراجعه نمایند.

کشتکار افزود: در پذیرش پیش‌رو مانند پذیرش‌های سال گذشته دانشگاه، باتوجه به رویکرد جدید تضمین اشتغال در حین و یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی و یا سایر مبادی بازار کار، دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به ایجاد 4589 ظرفیت در 170 کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته نموده است.

قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: به تمامی داوطلبان توصیه می‌شود به منظور افزایش احتمال قبولی بیش از یک کدرشته محل را انتخاب نمایند و نیز ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول ننمایند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.