صلحی‌پور: توکلی اجازه نداد از پارا‌وزنه‌برداری خداحافظی کنم

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری خبرآنی از پاریس، حامد صلحی‌پور پاراوزنه بردار ایران پس از ناکامی در دسته 97 کیلوگرم بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس اظهار داشت: وقتی نخواهد بشود، نمی‌شود. چیزی کم نگذاشتم و صدم را گذاشتم، اما نشد که نشد و تنها شرمندگی برای من باقی ماند.

وی با اشاره به سطح بالای رقابت دسته 97 کیلوگرم گفت: رقابت بسیار سنگین بود و دیدید که 3 بار رکورد پارالمپیک و یک بار رکورد جهان شکسته شد. حریفان بسیار قدر بودند. با توجه به شرایط برای برنز رقابت می‌کردم و به وزنه 230 کیلو در تمرینات نزدیک شده بودم. امید داشتم که پارالمپیک اوج آمادگی‌ام باشد و بتوانم این وزنه را بزنم و برای رسیدن به این وزنه و آمادگی چیزی کم نگذاشتم، اما نشد.

صلحی‌پور درباره عدم مهار وزنه 226 کیلوگرم در حرکت دوم عنوان کرد: حرکت اول بسیار سبک بود که در جدول وارد شدم، اما برای حرکت دوم فشار وزنه بالا رفت و احساس می‌کنم چون سرد شدم، نتوانستم آن را مهار کنم. ریلکس بودم و هیچ استرسی نداشتم.

دارنده مدال نقره پارالمپیک 2020 توکیو در پایان گفت: حقیقتاً قصد داشتم امروز و در پایان مسابقه از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم، اما حسین توکلی سرمربی تیم ملی پارا وزنه‌برداری اجازه نداد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.