خانواده‌ فعال آمریکایی-ترکیه‌ای کشته شده در کرانه باختری خواستار تحقیقات شدند

خانواده شهروند آمریکایی که در جریان تظاهرات در کرانه باختری به دست نظامیان رژیم صهیونیستی کشته شد، خواهان انجام تحقیقات مستقل درخصوص نحوه قتل این شهروند شد.

به گزارش خبرآنی، خانواده‌ «عائشه نور ازغی ایگی» شهروند ترکیه‌ای - آمریکایی که در جریان تظاهرات علیه شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری بر اثر تیراندازی‌ نظامیان کشته شد، خواهان انجام تحقیقات مستقل راجع به قتل این دختر است و ارتش رژیم صهیونیستی را به قتل خشونت‌آمیز او متهم می‌کند.

این شهروند آمریکایی - ترکیه‌ای در جریان شرکت در تظاهراتی در کرانه باختری، بر اثر اصابت گلوله به سرش دچار جراحت عمیق و وحشتناکی شد و بعدا در بیمارستان درگذشت.

خانواده قربانی در بیانیه‌ای اعلام کرد او بدون هیچ دلیلی و به شکل غیرقانونی و خشونت‌بار توسط ارتش رژیم اشغالگر کشته شده است.

خانواده عائشه نور گفت او به صورت مسالمت‌آمیز در حال دفاع از عدالت بود که به او تیراندازی شد و تصاویر نشان می‌دهد که گلوله‌ای که به عائشه اصابت کرده از اسلحه سرباز ارتش اشغالگر شلیک شده است.

خانواده قربانی در بیانیه خود از دولت آمریکا مخصوصا رئیس‌جمهور این کشور، معاون و وزیر خارجه او خواست دستور انجام تحقیقات مستقل درباره روند کشته شدن غیرقانونی این شهروند آمریکایی را صادر و عاملان را مجازات کند.

«رجب طیب اردوغان» در محکومیت کشته شدن این شهروند ترکیه‌ای-آمریکایی در کرانه باختری گفت: ما به تلاش خود برای پایان دادن به نسل کشی و پاسخگویی اسرائیل ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.