انتشار صحنه‌ای از وحشیگری صهیونیست‌ها، این‌بار در کرانه باختری

منابع رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی تصاویر جدیدی را از وحشیگری نظامیان رژیم صهیونیستی اینبار در کرانه باختری اشغالی دست به دست کردند.

به گزارش خبرآنی، فعالان ویدئویی را منتشر کردند که نشان می‌دهد یک دستگاه لودر ارتش رژیم صهیونیستی به پیکر یک نوجوان فلسطینی که توسط نظامیان این رژیم در اردوگاه آوارگان «الفارعه» در طوباس به شهادت رسیده بود، آسیب می‌رساند و آن را له می‌کند.

شاهدان عینی به خبرنگار آناتولی گفتند که این ویدئو روز پنج‌شنبه توسط یکی از ساکنان اردوگاه الفارعه ضبط شده است و پیکر له شده توسط لودر صهیونیست‌ها متعلق به «ماجد فدا ابوزینه» (۱۶ ساله) نوجوان فلسطینی است که در جریان یورش اشغالگران به این اردوگاه به شهادت رسیده بود.

شاهدان فاش کردند که نیروهای رژیم اشغالگر مانع از رسیدن کادر آمبولانس به ابوزینه شدند و قبل از اینکه نیروهای هلال احمر بتوانند او را به بیمارستان منتقل کنند، پیکر او را با لودر نظامی به بیرون از اردوگاه الفارعه منتقل کردند.

این نخستین بار نیست که نظامیان و خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی چنین رفتار وحشیانه‌ای را با فلسطینی‌ها و پیکر شهدای فلسطینی انجام می‌دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی ۲۸ اوت حملات نظامی خود را در شمال کرانه باختری آغاز کرد که بزرگترین عملیات از سال ۲۰۰۲ تاکنون بوده است و شهرهای جنین و اردوگاه آن، طولکرم و ۲ اردوگاه آن، شهر طوباس و اردوگاه الفارعه را هدف قرار داد.

از ۲۸ اوت تاکنون، ارتش رژیم صهیونیستی به طور مکرر به استان‌های طولکرم و طوباس حمله و عقب نشینی کرده و طی آن اقدام به کشتار و بازداشت فلسطینی‌ها کرده است.

طبق آخرین آمار اعلامی توسط وزارت بهداشت فلسطین، این حملات نظامی ۳۹ شهید و ۱۵۰ زخمی برجای گذاشت. همچنین بر اساس اظهارات مقامات محلی در کرانه باختری، خسارت قابل توجهی به زیرساخت‌ها و منازل وارد شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.