قلعه‌نویی: باید بهتر از این بازی می‌کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر ایران مقابل قرقیزستان در نشست خبری اظهار داشت: اگر بخواهم بازی را تفسیر کنم، باید بگویم در نیمه دوم با وجود اینکه گردش توپ‌مان خوب بود، ایجاد موقعیت کردیم و توپ را به تیر دروازه زدیم، اما در کل باید معذرت‌خواهی کنیم. می‌بایست بهتر از این بازی می‌کردیم. البته طبیعی است، بازی‌های نخست است و استرالیا در کشور خودش برابر بحرین شکست خورد. کره جنوبی هم به قول برخی‌ها برابر فلسطین جنگ‌زده مساوی کرد.

 

یک بر صفر بردیم و کلین‌شیت کردیم اما عذرخواهی می‌کنم
وی افزود: ما با وجود برخی مشکلات و اینکه برخی بازیکنان در شرایط مسابقه نبودند به دلیل اینکه یک بر صفر قرقیزستان را بردیم و حتی کلین‌شیت کردیم، عذرخواهی می‌کنم. تماشاگران ناراضی بودند، اما اگر جای طرفداران استرالیا و کره جنوبی بودند، نمی‌دانم شرایط چطور می‌شد! از بازیکنان توقع داشتم بهتر بازی کنند. نزدیک به چهار پنج بازیکن ما در شرایط خودشان نبودند، اما باز هم ایجاد موقعیت می‌کردیم و تیم حریف فقط یک موقعیت به دست آورد.

امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر باشیم
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی تصریح کرد: بحث جوانی همانی است که می‌گویم. امروز امین حزباوی در ترکیب تیم ملی به میدان رفت و یک اشتباه بچگانه کرد که جا دارد از علیرضا بیرانوند به خاطر روز خوبش تشکر کنم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر باشیم.

ادامه دارد...

منبع : تسنیم
برچسب ها :

کردیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.