پیام عجیب ایکاردی بعد از هم‌تیمی شدن با اوسیمن عکس

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، مائورو ایکاردی مهاجم تیم فوتبال گالاتاسرای که پس از جدایی‌ از همسرش در سال گذشته دیگر سر و صدایی به راه نینداخته بود، با انتشار یک پست جنجالی در فضای مجازی دوباره نام خود را سر زبان‌ها انداخت.

ویکتور اوسیمن مهاجم تیم فوتبال ناپولی دو روز قبل به صورت رسمی و قرضی به تیم گالاتاسرای پیوست و با این جابه‌جایی غیرمنتظره‌، پایانی پر سر و صدا به کشمکش پرهیاهوی خود با ناپولی برای جدا شدن از این تیم داد. یکی از دلایل جنجالی شدن انتقال او به ترکیه با وجود داشتن مشتریان بزرگ‌تر همچون پاری‌سن‌ژرمن و چلسی، مطرح شدن بحث‌هایی مبنی بر تقبل پرداخت تمام حقوق 10 میلیون یورویی او از سوی زردوقرمزپوشان استانبول بود که البته این موضوع از سوی مدیران باشگاه تکذیب شد و آنها فاش کردند که تنها شش میلیون یورو به اوسیمن پرداخت می‌کنند.

تیم فوتبال گالاتاسرای ,

 

 

گویا هیاهوی رخ داده در بدو ورود اوسیمن به گالاتاسرای به مذاق مهاجم آرژانتینی این تیم، مائورو ایکاردی خوش نیامده و او به این اتفاق واکنشی عجیب نشان داده است.

او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، تصویری از خود ترکیب شده با چهره یک شیر را منتشر کرده و نوشته است: «شیر در سکوت می‌درد حال آنکه سگ‌ها برای جلب توجه واق‌واق می‌کنند».

اوسمین برای هموار شدن انتقالش به گالاتاسرای و بدون تیم نماندن تا پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه (به دلیل خط خوردن از لیست بازیکنان ناپولی) پذیرفت که قراردادش با تیم شهر ناپل یک سال دیگر یعنی تا ماه ژوئن سال 2027 تمدید شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

ایکاردی اوسیمن

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.