صهیونیست‌ها در پی از سرگیری جنگ بلافاصله پس از تحویل گرفتن اُسرا هستند

سامی ابوزهری واقعیت طرح پیشنهادی ارائه شده به حماس را تحویل اسرای صهیونیستی و پس از آن سر گرفتن دوباره جنگ علیه غزه برشمرد و افزود: دور اخیر مذاکرات را تحریم کردیم، چون فریب نیرنگ و خدعه را نمی‌خوریم.

به گزارش خبرآنی، سامی ابوزهری از رهبران جنبش حماس، بامداد پنجشنبه طی سخنانی ایالات متحده آمریکا را شریک جنگ و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غزه خواند و گفت: آمریکا مواضع خود را درباره مذاکرات با صهیونیست‌ها هماهنگ می‌کند و در مسیر رسیدن به توافق آتش‌بس، جدی نیست.

وی عنوان کرد که آمریکا با رژیم صهیونیستی درباره ممانعت محور فیلادلفیا در مسیر آتش‌بس موافقت کرده است.

عضو ارشد حماس با تأکید بر اینکه بنیامین نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس برای موجه نشان دادن مخالفت‌های خود با دستیابی به توافق بهانه می‌تراشد، اظهار کرد: صهیونیست‌ها به‌دنبال مذاکرات بدون نیل به توافق هستند.

وی واقعیت طرح پیشنهادی فعلی را تحویل اسرای صهیونیستی و پس از آن سر گرفتن دوباره جنگ علیه غزه برشمرد و افزود: اعضای غربی شورای امنیت در جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین شریک هستند.

ابوزهری با انتقاد از سکوت شورای امنیت درباره شهادت ده‌ها زندانی فلسطینی در داخل زندان‌های رژیم اشغالگر قدس گفت: تنها مسیر آزادی اسرای صهیونیست، توقف جنگ و تضمین یک توافق واقعی است.

این رهبر حماس تصریح کرد: دور اخیر مذاکرات را تحریم کردیم، چون فریب نیرنگ و خدعه را نمی‌خوریم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.