اسلامی: انتخابات با رعایت امانت و بدون جانبداری برگزار شد

به گزارش حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور شنبه در جلسه قدردانی از عوامل ستادی انتخابات استان تهران بیان کرد: انتخابات 5 گانه با سلامت و نظم و بدون هیچ شبهه‌ای برگزار شد.

وی با بیان اینکه آرامشی که در کشور حاکم است مرهون برگزاری سلامت انتخابات است، گفت: همه استان‌ها و مسئولان باید از کسانی که در انتخابات حضور داشتند و کمک کردند تشکر کنند و اقدام استانداری تهران در این خصوص قابل تقدیر است.

دبیر ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: همه شاهدند برای برگزاری انتخابات اسفند 1402 از یک سال قبل تمهیدات فراهم و آمادگی‌ها لازم ایجاد شد و انتخاباتی بدون شبهه و در امنیت، آرامش و نظم کامل برگزار شد.

اسلامی با بیان اینکه انتخابات الکترونیک برای اولین بار در تهران برگزار شد، عنوان کرد: برگزاری انتخابات الکترونیک با استقبال خوب مردم مواجه بود و با تلاش کمیته‌ها، انتخابات و نتایج به خوبی و با آرامش سپری و برگزار شد.

وی بیان کرد: با وجود همه شرایط، ستاد انتخابات طی 50 روز کار فشرده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری حاضر شدند و در نهایت خروجی آن برگزاری انتخاباتی روان، باشکوه و منظم بود که رضایت مقام معظم رهبری را در پی داشت و بهترین جهادی که مجموعه وزارت کشور و استانداری‌ها طی سه سال انجام دادند همین برگزاری انتخابات بود که به درستی، دقیق و با قانون مداری کامل کار به انجام رسید و شبهات برطرف شد و فرمانداران تجارب بسیار خوبی را کسب کردند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: میزان مشارکت از اسفند 1402 تا تیر 1403 در دور دوم روند صعودی داشت و آمار صعودی مشارکت سبب شد نظام سیاسی میراث‌دار خوب برگزار کردن انتخابات باشد.

اسلامی برگزاری بسیار خوب انتخابات در دولت سیزدهم نوعی جهاد است که بدون جانبداری، قانونمند و با رعایت امانت و شتاب لازم انجام شد، چنانکه آوازه انتخابات جمهوری اسلامی ایران پیچیده و تسری و الهام بخش شده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.