تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن صالح‌شهر و ترکالکی گتوند

خبرآنی/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن صالح‌شهر و ترکالکی شهرستان گتوند خبر داد.

مسعود بیات‌منش در گفت و گو با خبرآنی در خصوص وضعیت پروژه‌های راهسازی و ساخت مسکن در شهرستان گتوند، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مسکن در این شهرستان، اظهار کرد: تصمیمات بسیار خوبی برای تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان گتوند گرفته شد و در این راستا، زمین مسکن برای متقاضیان ثبت‌نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن در شهر ترکالکی و صالح‌شهر، تامین شد. 

وی ادامه داد: خدمات روبنایی مسکن مهر گتوند شامل ساخت مسجد و مدرسه، ارائه خدمات تجاری و تحویل زمین فرهنگی و ورزشی به شهرداری مصوب و مقرر شد برای احداث مسجد و مدرسه، اداره کل راه و شهرسازی اقدام کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است. 

بیات‌منش عنوان کرد: برای میدان ورودی شهر و ۷ کیلومتر سه راهی ورودی از جاده اصلی تا حدفاصل شهر جنت‌مکان به طول ۶.۵ کیلومتر، پیگیری اخذ مصوبه ماده ۲۳ در دستور کار قرار گرفت. مطالعه این پروژه انجام شده است و سعی می‌شود امسال برای این پروژه اعتباری پیش‌بینی و پیمان‌سپاری شود. همچنین احداث باند دوم و چهارخطه کردن ۷ کیلومتر هم در برنامه است.

وی با اشاره به شریانی و گردشگری بودن محور دزفول - شوشتر گفت: انتخاب پیمانکار برای تکمیل ۳.۵ کیلومتر ورودی صالح‌شهر گتوند که یکی از راه‌های اصلی شوشتر به دزفول است، در دستور کار قرار دارد تا مشکلات راه شهرستان به کمترین میزان برسد و از سویی ایمنی لازم برای تردد مردم خوزستان تامین شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.