الحوثی: دشمن صهیونیستی از تمامی خط قرمزها عبور کرده است

رهبر انصارالله یمن گفت رژیم صهیونیستی از تمامی خط قرمزها عبور کرده و تمامی منشورها و قوانین را زیر پا می‌گذارد و هیچ ملاحظاتی را رعایت نمی‌کند.

به گزارش خبرآنی، «سید عبد الملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن سخنرانی امروز خود درباره تحولات اخیر مربوط به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سایر تحولات منطقه را آغاز کرد.

الحوثی اظهار کرد: تحولات موجود در غزه که به کرانه باختری کشیده شده، در واقع مصادیقی است که واقعیت و خطر دشمن اسرائیلی را به ما نشان می‌دهد.

رهبر انصارالله یمن گفت: هر مسلمانی باید از واقعیت‌هایی که حقیقت خود را بر تمامی تصاویر دروغین یهودی‌ها و مزدوران آنها آشکار می‌کنند، آگاه باشد.

به گزارش شبکه خبری المسیره، الحوثی افزود: ریختن خون جوامع بشری و مباح دانستن جان و مال و آبروی آنها اعتقاد و فرهنگ یهودی‌ها است.

او درباره تحولات فلسطین، همه را متوجه مسوولیت دینی، اخلاقی و انسانی‌شان در مورد نسل‌کشی یک ملت مسلمان و مظلوم کرد و گفت: خیانت آشکار بسیاری از مدرم امت دلیل بخش بزرگی از انتفاقاتی است که برای ملت فلسطین رخ می‌دهد.

الحوثی ادامه داد: دشمن صهیونیستی از تمامی خط قرمزها عبور کرده و تمامی منشورها و قوانین را زیر پا می‌گذارد و هیچ ملاحظاتی را رعایت نمی‌کند.

او گفت: استمرار جنایات دشمن صهیونیستی با وقاحت و گستاخی و نیز نسل‌کشی، ننگی انسانی برای جامعه بشریت است.

رهبر انصارالله یمن گفت: وضعیت سکوت و نادیده گرفتن که برخی در قبال اتفاقات جاری در پیش گرفتند، مسوولیت را از دوش آنها برنداشته و پیامدهای بد این سهل‌انگاری و کوتاهی را دور نمی‌کند.

در حال تکمیل...

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.