بهره‌برداری عظیم از نهضت ملی مسکن در استان اردبیل طی شهریور ۱۴۰۴

خبرآنی/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، شهریور ۱۴۰۴ را زمان بهره‌برداری عظیم نهضت ملی مسکن در استان اردبیل عنوان کرد.

محبوب حیدری ۷ شهریور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهریور ۱۴۰۴ شاهد بهره‌برداری عظیم نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خواهیم بود، گفت: تکلیف قانونی استان اردبیل برای نهضت ملی مسکن ۷۹ هزار واحد تعیین شده است.

وی با بیان اینکه از ۱۲۴ هزار متقاضی ثبت‌نام شده در طرح نهضت ملی مسکن، ۱۰۲ هزار نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند، افزود: از این تعداد نیز ۳۷ هزار متقاضی اقدام به ثبت‌نام کرده کرده و ۲۹ هزار و ۱۲۵ متقاضی نیز واریزی ۸۰ میلیون تومان را انجام دادند.

حیدری با اشاره به اقدامات انجام شده در یکی از شهرک‌های جدید در حال احداث اردبیل، تصریح کرد: شهرک شهید سلیمانی اردبیل در ۶۴۵ هکتار طراحی شده که تمام اصول شهرسازی از جمله خیابان‌های عریض، فضای آموزشی و درمانی، فضای سبز مطلوب و تمامی کاربری‌های عمومی در آن در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه بخشی از واحدهای این شهرک تا پایان سالجاری به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری خواهند شد، خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از واحدهای نهضت ملی مسکن تا شهریور ماه سال آتی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.