سفال‌منش: به جنگ نابرابر می‌رویم اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم

شهاب‌الدین سفال‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان در کمپ تیم‌های ملی اظهار داشت: امروز (سه‌شنبه) آخرین جلسه تمرینی تیم را پشت سر گذاشتیم و 14 بازیکن را برای دیدار با قزاقستان آماده کردیم. نفراتی که به تیم ملی دعوت شده بودند، هنوز در لیست هستند و بازیکنان باقیمانده در قزاقستان محکی جدی می‌خورند.

وی با بیان اینکه کادر فنی هنوز فرصت تغییر در 14 بازیکن اعزامی به جام جهانی 2024 را دارد، به خبرآنی گفت: بچه‌ها شرایط خوبی دارند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. تیم یکدستی در اختیار داریم و با اینکه نتوانستیم بازی‌های تدارکاتی مدنظرمان را داشته باشیم، می‌خواهیم بهترین نتیجه را از دو بازی با قزاقستان به دست بیاوریم؛ هم در محک زدن بازیکنان و هم در پیاده کردن استراتژی‌های فنی.

مربی تیم ملی فوتسال با اشاره به نتایج همگروهان ایران در جام جهانی فوتسال خاطرنشان کرد: دیدیم که ونزوئلا توانست تیم قدرتمند مراکش را شکست بدهد و فرانسه مقابل اسپانیا که عناوین مختلف جهانی را در کارنامه دارد، 2 - 2 مساوی کرد. گواتمالا هم در تورنمنت تدارکاتی تایلند شرکت کرده است. این مسئله نشان می‌دهد تیم‌های ملی فوتسال دنیا تدارک خوبی دیده‌اند و به هم نزدیک شده‌اند.

سفال‌منش با بیان اینکه همه تیم‌ها با برنامه مشخص و قوی وارد جام جهانی می‌شوند، تصریح کرد: کشورها روی فوتسال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و ما با بضاعتی که داریم، تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. به جنگی می‌رویم که به‌نوعی از لحاظ آماده‌سازی نابرابر محسوب می‌شود، اما تمام توان خودمان را با غیرت و برای موفقیت می‌گذاریم و امیدوارم با دعای مردم، بهترین نتایج را در جام جهانی فوتسال بگیریم.

برنامه دیدارهای تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی 2024 ازبکستان به شرح زیر است:

26 شهریور
ایران - ونزوئلا، ساعت 16

29 شهریور
ایران - گواتمالا، ساعت 16

اول مهر
ایران - فرانسه، ساعت 18:30

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

نابرابر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.