وضعیت ارتباطات بین الملل نرمال شد/ پایش کیفیت شبکه متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خبرآنی، ستار هاشمی با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد: اختلال در مسیر ورودی‌های اینترنت کشور برطرف گردید. 

وی همچنین افزود: پایش کیفیت شبکه و گزارش شفاف به مردم متوقف نخواهد شد. دغدغه‌های مردم را در بسترهای مختلف دقیق می‌خوانم و نسبت به آنها مسئولانه پیگیر خواهم بود.

در همین رابطه شرکت ارتباطات زیرساخت نیز در اطلاعیه جدیدی درباره اختلال در اینترنت کشور اعلام کرد: بخش عمده ای از لینک‌های اینترنت بین‌الملل که به دلیل قطعی فیبرنوری در خاک کشورهای همسایه دچار افت ترافیک شده بود در وضعیت نرمال قرار گرفت.

در این مدت زمانی، ترافیک بر روی ظرفیت‌های بین الملل از مسیرهای دیگر توزیع شد. هم اکنون تمامی لینک های اینترنت بین الملل ایران، در وضعیت عادی قرار دارند.

دقایقی پیش ستار هاشمی با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد: از ساعاتی پیش و به فاصله یک ساعت دو مسیر ورودی اصلی و پشتیبان اینترنت کشور در گرجستان دچار اختلال شده و کشورهای ایران و عراق و ارمنستان تحت تاثیر قرار گرفته اند.

وی افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت با تمام توان در حال متعادل سازی شبکه و رفع نقص موجود است. اطلاع رسانی تکمیلی صورت خواهد گرفت.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.