سهرابیان: گفته بودیم ورزشکاران از فضای مجازی خارج شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در نشست خبری در خصوص حواشی قایقرانان در المپیک پاریس و لزوم کنترل حواشی اظهار داشت: حرف صحیح توجیه کردن ندارد. در چند روز آینده کارگروهی تشکیل می‌شود تا در این خصوص صحبت شود. گفته بودیم ورزشکاران از فضای مجازی خارج شوند ولی خانم‌ها وارد فضای مجازی شدند. این موضوع قبل از مسابقه بود برای اینکه ذهن ورزشکار درگیر نشود سعی کردیم آن را کنترل کنیم و در لحظه این تصمیم گرفته شد و سعی کردیم آنها را از این فضا خارج کنیم.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که خاطرات نه چندان خوبی با دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در قایقرانی داشته است، تصریح کرد: آقای دنیامالی از دوستان قدیمی من است و همشهری و هم زبان من است. نمی‌دانم خاطرات بد از کجا نشات می‌گیرد. هیچ مشکلی بین من و آقای دنیا مالی نیست.‌برادر من بوده و است. تازه چنین موضعی را شنیدم.

وی در مورد اینکه ورزشکاران آب‌های آرام در المپیک پیشرفتی از نظر جایگاه نداشتند و کسی بعدا به یاد نمی‌آورد ورزشکار ما چند صدم ثانیه پیشرفت کرده بلکه رتبه مهم است، تصریح کرد: از یکسال پیش دنبال افزایش تعداد سهمیه‌ها بودیم و قایقرانی برای اولین بار 5 سهمیه و 3 رشته همزمان راهی المپیک شد. برای رشته‌ای که تا الان مدال نداشته افزایش سهمیه حُسن است‌. من اصلا در مورد مدال صحبت نکردم اما گفتم رشد را با زمان نگاه می‌کنند و اینکه نسبت به رقیبان اروپایی و آسیایی پیشرفت داشتیم.

ادامه دارد...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.