نگرانی صهیونیست‌ها از جبهه کرانه باختری

رسانه‌های عبری به نگرانی رژیم صهیونیستی از تشدید نبرد در جبهه کرانه باختری اشاره و تاکید کردند که نهادهای امنیتی و نظامی این رژیم برای مقابله با گروه‌های مقاومت آماده می‌شوند.

به گزارش خبرآنی، کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد بعد از حملاتی که توسط فلسطینی‌ها علیه نیروهای این رژیم در کرانه باختری انجام شد نگرانی‌ها نسبت به تشدید جبهه کرانه باختری افزایش یافته است و نهادهای امنیتی و نظامی برای انجام فعالیت‌های گسترده در کرانه باختری آماده می‌شوند.

رسانه‌های عبری پیش‌بینی کردند که یک تیپ اسرائیلی به منطقه کرانه باختری برای تقویت عملیات ارتش این رژیم در مقابله با گروه‌های مقاومت بپیوندد.

اخیرا روزنامه معاریو فاش کرد ارتش رژیم صهیونیستی پیش بینی می‌کند که تنش در کرانه باختری به ویژه در نابلس و اردوگاه بلاطه افزایش یابد.

همچنین شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی «امان» پیشتر در گزارشی به دستگاه‌های امنیتی پیش‌بینی کرد که تنش در کرانه باختری تشدید شود و در حد یک انتفاضه باشد و طی آن عملیات‌های شهادت طلبانه‌ای توسط گروه‌های مقاومت فلسطین انجام شود و انفجار اخیری که توسط مقاومت فلسطین در تل‌آویو رخ داد احتمالا شاهدی بر این مساله است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت پیشتر گزارش داده بود: حمله به تل‌آویو یکی از ده‌ها نشانه‌ای است که ثابت می‌کند هشدار درباره تشدید اقدامات مسلحانه در کرانه باختری باید جدی گرفته شود. سناریویی که نهاد امنیتی را نگران می‌کند و خواب را از چشمان اعضای آن گرفته است، طرحی برنامه‌ریزی شده برای حمله ده‌ها فرد مسلح فلسطینی از شمال کرانه باختری به شهرک‌های نزدیک یا یک کانون شهرک سازی حفاظت نشده مثل حمله هفت اکتبر است.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است.

اوایل ماه اوت، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در مجموع از اکتبر سال ۲۰۲۳ تاکنون ۶۳۲ نفر در کرانه باختری به دلیل اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی شهید شده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.