بازگشت سرمربی پیشین تیم ملی کشتی به سالن توفیق

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، بعد از بازسازی سالن توفیق جهانبخت، از محسن کاوه سرمربی وقت تیم ملی آزاد جوانان و محمد بنا سرمربی وقت تیم ملی فرنگی بزرگسالان خواسته شد که در برخی سانس‌های تمرینی این سالن حضور داشته باشند تا سالنی که به دلیل مرکزیت خود در پایتخت، می‌تواند در دسترس تعداد بیشتری از آینده‌سازان کشتی باشد، بیشتر به کار پشتوانه‌سازی بپردازد.

کاوه تا پیش از قبول مسئولیت تیم ملی بزرگسالان کشتی آزاد و کار کمترش در تیم ملی جوانان، وقت بیشتری در سالن توفیق می‌گذاشت اما بعد از آنکه سال گذشته سرمربی تیم ملی شد، به دلیل مشغله کار بزرگسالان اعزامی به بازی‌های المپیک، حضور کمرنگی در این پایگاه استعدادیابی داشت.

باتوجه به پایان همکاری سرمربی تیم ملی آزاد بزرگسالان با فدراسیون کشتی بعد از المپیک، محسن کاوه از امروز (6 شهریور)، بار دیگر به سالن توفیق جهانبخت بازمی‌گردد و زمان‌های تمرینی رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را برعهده می‌گیرد.

او قبلاً در سالن توفیق جهانبخت دو سانس تمرینی نوجوانان و جوانان-بزرگسالان را داشت اما اکنون در همه رده‌های سنی تمرین خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.