حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی ـ دارویی ازبکستان

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی ـ دارویی ازبکستان (تاشکند) به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری برپا می‌شود.

به گزارش خبرآنی، صندوق نوآوری و شکوفایی در نظر دارد به منظور کمک به بین‌المللی‌شدن شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه صادرات آنها، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان را در «شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی ـ دارویی ازبکستان» که شهریورماه سال جاری در شهر تاشکند برگزار می‌شود، برپا کند.

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی ـ دارویی ازبکستان موسوم به «UZMEDEXPO»، یکی از بزرگترین نمایشگاه آسیای میانه در حوزه بهداشت و سلامت است که حوزه‌های زیر را شامل می‌شود:

«تجهیزات پزشکی، «داروسازی، مکمل‌های غذایی، گیاهان دارویی»، «گردشگری پزشکی و خدمات»، «ارتوپدی و توانبخشی»، «پزشکی زیبایی و زیبایی‌شناسی»، «فناوری‌های جدید اطلاعات پزشکی»، «چشم‌پزشکی و مغز و اعصاب»، «مبلمان پزشکی»، «تجهیزات آزمایشگاهی»، «مواد مصرفی و پانسمان» و «دندانپزشکی».

علاقمندان می‌توانند اطلاعات تکمیلی را از وب‌سایت این نمایشگاه به آدرس https://ieg.uz/uzmedexpo دریافت کنند.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۴ هزار مترمربع در «مرکز نمایشگاهی تاشکند» برگزار می‌شود. متراژ اولیه پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ۹۰ متر مربع است و با توجه به برنامه صندوق برای حضور ۱۵ شرکت در این پاویون، به هر شرکت دانش‌بنیان ۶ متر اختصاص خواهد یافت.

این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴، مقارن با ۲۸ تا ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

هزینه‌های حضور در پاویون برای هر شرکت دانش‌بنیان:

هزینه‌های حضور هر شرکت دانش‌بنیان در این پاویون، مجموعاً ۲۴۷ میلیون تومان است که موارد زیر را در بر می‌گیرد: 

اجاره غرفه (۶ متر مربع)، ساخت غرفه (۶ متر مربع)، بلیت رفت در تاریخ ۲۵ شهریورماه و برگشت در تاریخ ۱ مهرماه برای یک نفر از هر شرکت، اسکان برای ۷ شب در هتل ۵ ستاره international hotel تاشکند، ترنسفر (از فرودگاه به هتل و بالعکس و از هتل به نمایشگاه و بالعکس)، ۲ نفر مترجم (برای ۱۵ شرکت در ساعات برگزاری نمایشگاه) و پذیرایی مختصر از شرکت‌ها در ساعات برگزاری نمایشگاه.

از ۲۴۷ میلیون تومان هزینه کل حضور هر شرکت دانش‌بنیان در این نمایشگاه، صندوق نوآوری و شکوفایی ۱۹۲میلیون تومان را به طور بلاعوض می‌پردازد و پرداخت ۵۵ میلیون تومان باقیمانده، برعهده شرکت دانش‌بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه است که باید به طور مستقیم به کارگزار پرداخت شود.

در صورتی که شرکت‌های دانش‌بنیان، قصد اعزام بیش از یک نماینده به نمایشگاه را داشته باشند، باید هزینه پرواز و اسکان نفرات مازاد را متقبل شوند و صندوق از این بابت مسئولیتی ندارد.

در برآورد هزینه‌ها، هزینه‌ حمل‌ونقل کالای نمایشگاه منظور نشده است و صندوق از این بابت مسئولیتی ندارد.

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، ممکن است برنامه پرواز با توجه به شرایط، کمی دستخوش تغییر شود. هر گونه تغییر در این برنامه، از طریق کارگزار به ثبت‌نام‌شدگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.