مومنی:باید به آزادی‌های مردم و کرامت انسانی باور داشته باشیم

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، اسکندر مومنی وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای تصدی وزارتخانه کشور در جلسه علنی امروز مجلس در تشریح برنامه‌های خود اظهار داشت: ایفای وظایف و ارتقای نقش و اثربخشی فعالیت‌های وزارت کشور بدون همدلی امکانپذیر نیست. این همدلی از امروز آغاز می‌شود و باید تا آخر با قوت ادامه داشته باشد.

وی افزود: برنامه‌ی من برای ایفای وظایف این وزارتخانه به مجلس داده شده است. قانون اساسی، سیاست‌های کلی، بیانیه گام دوم، برنامه هفتم و دیگر قوانین مصوب مجلس مبنای هدفگذاری‌ها و اقدامات ما خواهد بود. با نظارت و کمک مجلس الگویی از وفاق ملی را ارائه دهیم.

وزیر پیشنهادی کشور عنوان کرد: وزارت کشور مصمم است از همه امکانات و منابع انسانی بهره ببرد و در گامی بلند با تسهیل‌گری، مشارکت‌جویی و استمداد از نخبگان فرصت‌سازی کند تا افق‌های جدیدی برای حل مشکلات کشور باز کند. کشور ما هیچ‌چیز برای رسیدن به آرمان‌های خود کم ندارد و این ما و شما هستیم که باید به رسالت تاریخی‌مان عمل کنیم.

مومنی با بیان اینکه سرمایه اصلی نظام عموم مردم هستند، اظهار داشت: مردم ولی نعمت، ناظر و راهنمای ما هستند و حق نقد و اعتراض دارند. باید به متن جامعه و به آزادی‌های آنان باور داشت و کرامت انسانی را پاس داشت.

ادامه دارد...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.