رفع اشکال و جلوگیری از بروز حادثه در خطوط نیروگاهی کارون

خبرآنی/خوزستان مدیر امور انتقال ناحیه مارون شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از رفع اشکال و جلوگیری از بروز حادثه در دو خط نیروگاهی کارون ۳ و کارون ۴ خبر داد.

رضا محمدیان امروز ۳۰ مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید کارشناس خط ناحیه از این خطوط مشخص شد که زنجیره مقره یکی از دکل‌های این خط نیروگاهی انتقال برق، دچار اشکال و بخشی از آن جدا و نیاز به اصلاح سریع دارد.

به گزارش خبرآنی، وی با اشاره به طولانی بودن مسیر و صعب‌العبور بودن دسترسی به این دکل، افزود: با توجه به این موضوع که بخشی از مسیر دسترسی به دکل کوهستانی و فاقد جاده دسترسی است، تجهیزات موردنیاز توسط گروه‌های تعمیراتی اعزامی، به پای دکل منتقل شد.

مدیر امور انتقال ناحیه مارون شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بیان کرد: پس از ایجاد خاموشی در خط نیروگاه ۳ به نیروگاه کارون ۴، زنجیره مقره دکل موردنظر اصلاح و از بروز حادثه که می‌توانست بخشی از برق تولیدی نیروگاه را از مدار خارج کند و باعث ناپایداری شبکه برق شود، جلوگیری شد.

محمدیان عنوان کرد: با توجه به شرایط محیطی ناحیه مارون و صعب‌العبور بودن آن مانند این خط آسیب‌دیده و مناطق دره‌ قیر و دره‌ شیر و عدم جاده دسترسی به دکل‌ها، نظارت بر خطوط برق و جلوگیری از بروز حادثه یکی از وظایف مهم در منطقه است و از سختی‌های خاصی برای نیروهای عملیاتی برخوردار است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.