کشتار جدید در غزه، اشغالگران باز هم چادرهای آوارگان را بمباران کردند

رژیم اشغالگر چادرهای آوارگان را در داخل دیوارهای بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز نوار غزه بمباران کرد و دست به کشتار جدیدی زد.

به گزارش خبرآنی، در حالی که تجاوزات مستمر خود به نوار غزه وارد سیصد و سومین روز خود شد، رژیم اشغالگر کشتار جدیدی را انجام داد و چادرهای آوارگان در بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح در وسط نوار غزه را هدف قرار داد.

دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه تاکید کرد که «ارتش اشغالگر» بامداد روز یکشنبه چهار اوت ۲۰۲۴ کشتاری را در داخل دیوارهای بیمارستان شهدای الاقصی با بمباران چند چادر آوارگان انجام داد که طبق آمار اولیه سه تن شهید و بیش از ۱۸ تن مجروح شدند که ساعاتی بعد رسانه‌های فلسطینی از افزایش تعداد شهدای کشتار اشغالگران به پنج نفر خبر دادند.

دفتر رسانه‌ای دولتی در بیانیه‌ای توضیح داد که در میان مجروحان موارد جدی وجود دارد که توسط تیم‌های پزشکی در بیمارستان رسیدگی می‌شود.

این دفتر با شدیدترین عبارات ارتکاب این کشتار جدید توسط صهیونیست‌ها را محکوم کرد که «به سلسله کشتارهایی اضافه شده است که بیش از ۳۰۰ روز جنگ نسل کشی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین ادامه دارد».

دفتر رسانه‌ای دولتی اشغالگران و دولت آمریکا را مسؤول کامل این جنایات مداوم دانسته و از تمام جهان خواست که آنها را محکوم کنند.

همزمان با کشتار در داخل دیوارهای بیمارستان شهدای الاقصی، اشغالگران خانه‌ای در دیرالبلح را بمباران کردند که در آن سه تن شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند و هشت تن نیز در بمباران الفاخوره در اردوگاه جبالیه، در شمال نوار غزه توسط اشغالگران شهید شدند.

این در حالی است که روز گذشته نیز اشغالگران کشتاری را مرتکب شده و مدرسه «حمامه» در محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه را هدف قرار دادند که بر اساس آنچه دفاع مدنی اعلام کرد ۱۵ نفر شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.