شهادت ۳ فلسطینی در کرانه باختری/ انفجار خانه شهیدی در قدس توسط اشغالگران

منابع رسانه‌ای فلسطین امروز (چهارشنبه) از ادامه یورش ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی و شهادت سه فلسطینی دیگر خبر دادند.

به گزارش خبرآنی، رسانه‌های فلسطینی در این باره گزارش دادند که در پی حملات امروز رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و قدس اشغالی سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

هلال احمر فلسطین در این باره اعلام کرد که یک جوان فلسطینی در جریان درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت با اعضای یگان ویژه ارتش رژیم اشغالگر در شهر «طوباس» به شهادت رسید.

طبق گزارش خبرگزاری سما، این درگیری که در نتیجه محاصره یک خانه توسط اشغالگران آغاز شد، همچنین منجر به زخمی شدن چند فلسطینی شد.

در همین راستا، شاخه گردان‌های «القدس» در طوباس اعلام کرد که رزمندگان آن یک تیم یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را پس از نفوذ به این شهر هدف قرار دادند.

«احمد نضال اصلان» نیز صبح امروز در جریان درگیری‌هایی که درپی تخریب خانه شهید «محمد مناصره» در اردوگاه «قلندیا» در قدس اشغالی میان فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی شکل گرفت، به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسید.

منابع فلسطینی در این باره اعلام کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی با بیش از ۲۰ خودرو، یک بولدوزر و ۱۰۰ سرباز پیاده نظام خانه شهید محمد مناصره مجری عملیات ضد صهیونیستی در شهرک «عیلی» را محاصره کرده و آن را منفجر کردند.

درپی این اقدام درگیری شدیدی میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی شکل گرفت و طبق اعلام هلال احمر فلسطین در این درگیری‌ها هشت فلسطینی مجروح شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعات اولیه بامداد امروز نیز پس از ۹ ساعت از عقب‌نشینی از طولکرم بار دیگر به این شهر یورش بردند و یک خانه را محاصره کردند. این حمله با پوشش هواپیماهای شناسایی انجام شد.

در جریان این حمله یک خانه توسط پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته شد.

در همین راستا، فعالان در شبکه‌های اجتماعی تصویری را دست به دست کردند که نشان می‌دهد نظامیان رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را روی کاپوت خودرو خود بسته و از وی به عنوان سپر انسانی در طولکرم استفاده کردند.

این چندمین باری است که ارتش رژیم صهیونیستی از فلسطینی‌ها به عنوان سپر انسانی در حملات به کرانه باختری استفاده می‌کند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.