تاکید احزاب سیاسی یمن بر حمایت از ملت فلسطین در مقابل حملات رژیم صهیونیستی

احزاب و گروه‌های سیاسی یمن بر حمایت جدی‌تر خود از ملت فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از رهبری یمن در پاسخ به تجاوزات این دشمن تاکید کردند.

به گزارش خبرآنی، «طارق الشامی» سخنگوی کنگره سراسری مردمی یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری المسیره اظهار کرد: یمن امروز در موضع منسجم و قوی‌تر نسبت به سال‌های گذشته در حمایت از فلسطینی‌ها قرار دارد.

الشامی با تاکید بر اینکه گروه‌های سیاسی در پاسخ به گستاخی و حملات دشمن صهیونیستی به یمن پشت رهبری آن ایستاده‌اند، گفت: حملات اسرائیل به حدیده بر عزم یمنی‌ها برای یاری فلسطین و امت عربی خواهد افزود.

سخنگوی کنگره سراسری مردمی یمن افزود: مقابله با رژیم صهیونیستی در واقع امتداد ۹ سال جنگ علیه یمن است که با طرف‌های آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی مستقیم وعلنی شد.

«یحیی ابو اصبع» رئیس کمیته مرکزی حزب سوسیالیست یمن نیز به المسیره گفت: حمله دشمن اسرائیلی به انبارهای نفت و نیروگاه برق حدیده با هدف وارد کردن خسارت مستقیم به مردم انجام شد.

او در ادامه نیز گروه‌های سیاسی شمال و جنوب را به اتخاذ موضعگیری یکپارچه‌ای برای دفاع از حاکمیت یمن در برابر حملات رژیم صهیونیستی و حملات آْمریکایی-انگلیسی فراخواند.

«فرحان هاشم» رئیس مرکز سیاسی حزب جوانان عدالت نیز به المسیره گفت: انقلاب ۱۲ سپتامبر اولین انقلابی بود که مورد هدف دشمن آمریکایی-اسرائیلی قرار گرفت.

او در ادامه تاکید کرد: نبرد با دشمن اسرائیلی از نبردهای قبلی با دشمن سعودی و آمریکایی جدا نیست و دشمن یکی است.

فرحان هاشم افزود: جبهه یمن به شکلی موثر و حیاتی بر مقابله فراگیر با دشمن اسرائیلی تاثیر گذاشت و یکپارچگی میدان‌ها را تقویت کرد.

«عصام زهره» دبیرکل حزب اصلاح یمن نیز بر لزوم اتحاد در مقابله با رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن واقعی امت اسلامی و عربی تاکید کرد.

او خطاب به کشورهای منطقه نیز گفت: اگر در دفاع از یمن و فلسطین مشارکت نمی‌کنید، پس باید شرتان را از سر ما کم کنید.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.