سید حسن نصرالله: اتحاد مسلمانان از نتایج طوفان الاقصی است

دبیرکل حزب‌الله لبنان سه‌شنبه شب در سخنانی تاکید کرد که یکی از دستاوردهای مهم نبرد «طوفان الاقصی» اتحاد میان مسلمانان و کاهش تنش‌های فرقه‌ای بوده است.

به گزارش خبرآنی، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود به مناسبت شب عاشورا از حضور مردم در مراسمات تشکر و قدردانی کرد.

طبق گزارش شبکه المنار، وی همچنین از نیروهای امنیتی به خاطر حفظ امنیت عزاداران حسینی (ع) تشکر و قدردانی کرد.

سید حسن نصرالله در ادامه به حادثه تیراندازی شب گذشته در مراسم عزاداری سیدالشهدا علیه السلام در «مسقط» پایتخت عمان اشاره کرد و به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و در این باره اضافه کرد: از برکات عملیات طوفان الاقصی و همبستگی جبهه‌های پشتیبانی، آثار بسیار مثبت و کاهش تنش فرقه‌ای است که اطلاعات غربی در دهه برای ان برنامه‌ریزی و روی آن حساب باز کرده بود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در این باره افزود: بسیاری در حمایت از غزه شکست خورده‌اند و برخی از این افراد برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود، به احیای مسائل فرقه‌ای، گشودن پرونده‌های قدیمی و دامن زدن به نفرت متوسل می‌شوند.

سید حسن نصرالله ادامه داد: پس از پایان پیروزمندانه نبرد طوفان الاقصی، پرونده‌های اختلافات فرقه‌ای بار دیگر باز می‌شود تا یکی از نتایج مبارک این عملیات که اتحاد مسلمانان در مقابل خطر بزرگ اسرائیل است را از بین ببرد.

تکمیل می شود...

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.