درویش: باشگاه‌ها برای اجرای شاخص‌های فیفا بیشتر تلاش کنند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، رضا درویش در حاشیه سمینار سالانه مدیران باشگاه‌ها درباره مجوز حرفه‌ای گفت: امروز جلساتی برگزار شد. جلسه اول مربوط به مجوز حرفه‌ای و باشگاه‌هایی بود که موفق به کسب مجوز شدند. همچنین در این نشست شاخص‌هایی که فیفا برای لیگ جدید اعلام کرده است، عنوان شد. باشگاه‌ها باید سعی و تلاش بیشتری داشته باشند تا این موارد را اجرایی کنند. سال به سال که می‌گذرد، شاخص‌ها سخت‌تر می‌شوند. سال گذشته نسبت به الان شاخص‌ها خیلی راحت‌تر بود نسبت به الان.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین تصریح کرد: بسیاری از شاخص‌های مطرح شده در مورد مسائل سخت‌افزاری باشگاه‌هاست. در این موضوع، بخشی از ابعاد آن در اختیار باشگاه‌هاست. برای نمونه باشگاه‌هایی مثل ما و استقلال تنها ورزشگاه آزادی را برای برگزاری مسابقات خود در اختیار دارند. در جهت رفع معایب این ورزشگاه کار آنچنانی از دست ما بر نمی‌آید و یک کار ملی باید انجام شود.

درویش با اشاره به حضور وزیر ورزش در سمینار سالیانه مدیران باشگاه‌ها، اظهار داشت: آقای وزیر در این نشست حضور داشت و تأکید کرد که تمام هم و غم خود را روی رفع موانع ورزشگاه آزادی قرار داده است. در بخشی از این جلسه تأییدیه مجوز حرفه‌ای باشگاه‌هایی که موفق به کسب مجوز شدند هم اهدا شد.

ادامه دارد ...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.