درخواست هم‌حزبی‌های نتانیاهو برای برکناری هالوی و گالانت

چهار تن از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از حزب لیکود، از نخست‌وزیر این رژیم خواستند تا وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش را قبل از آغاز جنگ در لبنان برکنار کند.

به گزارش خبرآنی، روزنامه «یدیعوت آحارنوت» نوشت، چهار تن از اعضای کنست در پیامی علنی به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یک سری مطالبات را مطرح و اعلام کردند: قبل از اینکه وارد چنین کارزار بزرگی علیه لبنان و حزب‌الله شویم، باید سیستم‌ها را اصلاح کرد و این مسؤولیت ما به عنوان مسؤولان منتخب و اعضای حزب شماست که برای دستیابی به پیروزی، بهبودی لازم را بخواهیم.

براساس گزارش النشره، آنها خواستار برکناری رئیس ستاد ارتش یا ژنرال‌های ستاد کل، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی و نیز برکناری یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم شدند.

این چهار عضو کنست در ادامه به شکست در پیش‌بینی عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و ناتوانی ارتش در آزاد کردن اسرای صهیونیست اشاره کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ مستمر علیه نوار غزه در کنار عملیات گسترده خود در کرانه باختری و درگیری‌ها با حزب‌الله در جبهه شمالی، با کمبود نظامیان مواجه است.

پیشتر رسانه‌های آمریکایی به نقل از برخی مسؤولان نوشتند که ژنرال‌های ارشد رژیم صهیونیستی خواهان آغاز آتش‌بس در غزه هستند، حتی اگر منجر به بقای حماس شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.