مخالفت حماس با تحمیل هرگونه طرح خارجی درباره آینده غزه

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای بر داخلی بودن مساله اداره نوار غزه در مرحله پساجنگ تاکید و طرح‌ها برای حذف اراده ملت فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش خبرآنی، جنبش حماس امروز جمعه در بیانیه خود تاکید کرد با هرگونه طرح، پروژه و پیشنهادی که به دنبال حذف اراده ملت فلسطین درباره آینده نوار غزه باشد و نیز با هرگونه اظهارات و مواضع حمایتی از طرح‌ها برای ورود نیروهای خارجی تحت هر عنوان و توجیهی به غزه مخالف است.

حماس اعلام کرد مساله اداره نوار غزه پس از شکست رژیم صهیونیستی در این جنگ فعلی، کاملا یک مساله فلسطینی است و ملت فلسطین که با این موضوع هم‌رای هستند، هرگز اجازه نمی‌دهند قیمومیت یا راه حل یا معادله خارجی بر آنها تحمیل شود و از این طریق اصول آنها در داشتن حق آزادی و تعیین سرنوشت تضعیف شود.

این جنبش از کشورهای عربی و اسلامی خواست برای توقف جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه فشار آورند و از ملت فلسطین در این نبرد که از حضور خود در سرزمینش دفاع می‌کند، تمام قد حمایت کنند و در قبال ملت و سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن به تعهدات خود عمل کنند که توسط گردان‌های جنایتکار فاشیست شهرک‌نشین در معرض آسیب قرار دارند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.