تلویزیون عبری از احتمال حصول توافقی درباره قرارداد تبادل اسرا با حماس خبر داد

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع از احتمال حصول توافقی درباره قرارداد تبادل اسرا با حماس خبر داد و به نقل از آنها تاکید کرد که قرارداد پیشنهادی بسیار واقع‌بینانه است.

به گزارش خبرآنی، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع «آگاه» افشا کرد که «قرارداد پیشنهادی بسیار واقع‌بینانه است هرچند که بندهایی در آن وجود دارد که آسان نیستند اما هرگز مانع از امضای قرارداد نخواهند شد.»

این رسانه عبری به نقل از منابع یاد شده اعلام کرد که برای اولین بار طی چند ماه گذشته، در اراضی اشغالی نسبت به احتمال امضای قرارداد تبادل (اسرا با جنبش حماس) خوش‌بینی وجود دارد.

این منابع گفتند، «امکان دستیابی به یک قرارداد وجود دارد اما این مساله مشروط به موافقت نتانیاهو است.»

به گزارش النشره، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه با اشاره به دریافت گزارش کاملی از فرمانده نیروی هوایی ارتش این رژیم درباره عملیات‌های پدافندی و هجومی این یگان، مدعی شد، «مصمم هستم امنیت را به شمال (فلسطین اشغالی در مرز با جنوب لبنان) بازگردانده و ساکنان آن (شهرک‌نشین‌ها) را در امنیت به خانه‌هایشان بازگردانم.»

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از بررسی قرارداد تبادل اسرا در نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد.

مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از سفر رئیس سرویس جاسوسی موساد در راس هیاتی به قطر برای انجام مذاکرات قرارداد تبادل خبر داد.

وب‌سایت آمریکایی «آکسیوس» نیز فاش کرد که نتانیاهو پس از پاسخ حماس به توافق پیشنهادی، با اعزام هیئتی از مذاکره‌کنندگان برای انجام مذاکرات گسترده موافقت کرد.

پیش از این «گادی آیزنکوت» از اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود که «ما در طول ۹ ماه گذشته در نزدیک‌ترین نقطه به قرارداد تبادل هستیم.»

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.