ماجدی: رئیس جمهور آینده کمک کند تا مشکلات ورزش برطرف شود

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، میرشاد ماجدی در حاشیه حضور اهالی ورزش برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی گفت: از صبح که آمدیم، دیدیم همه حضور دارند و این موضوع مسئولیت رئیس جمهور آینده را زیاد می‌کند. خواسته‌ها بسیار زیاد است و رئیس جمهور جدید باید بداند که مردم مخصوصاً ورزشکاران پای این انقلاب، نظام و مملکت ایستاده‌اند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال تهران یادآور شد: تقاضاها یکی دو تا نیست و باید به ورزش به عنوان یک صنعت نگاه شود. بودجه‌ها به ورزش در سال‌های قبل محقق نشده و باید رئیس جمهور آینده کمک کند تا این مشکلات برطرف شود. ما به عنوان ورزشکار فقط میادین داخلی را نداریم. در واقع کسانی هستیم که می‌توانیم سفرای بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی باشیم. برای این حرکت نیاز به بودجه‌های بیشتر داریم. ان‌شاءالله رئیس جمهور آینده به این مسائل بیشتر توجه کند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره حضور تیم جوانان در تورنمنت کافا گفت: تیم‌های جوانان و نوجوانان سرمربیان خود را شناختند. تورنمنت کافا مسابقاتی است که قبل از قهرمانی آسیا برگزار می‌شود. احتمال می‌دهم تعداد تیم‌ها و قدرت‌ها آنها بیشتر از قبل باشد. دفعات قبلی با کاپ قهرمانی از تورنمنت کافا برمی‌گشتیم، ولی دو سال است که تیم‌هایی مثل تاجیکستان و ازبکستان و افغانستان سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند. در گروه قرقیزستان و ازبکستان قرار داریم، یعنی به نوعی فینال در همان مرحله گروهی انجام می‌شود.

ماجدی عنوان کرد: صعود به جام جهانی جوانان خیلی سخت‌تر از نوجوانان است. در دوره قبل در دقیقه نود و خورده‌ای با گلی که از عراق خوردیم، حذف شدیم. آنجا برنامه‌ریزی‌ها خیلی قوی‌تر برای همه تیم‌ها است و 60، 70 درصد نفرات در لیگ‌های معتبر بازی می‌کنند. به همین دلیل برنامه‌ریزی برای قهرمانی سخت‌تر است و امیدوارم به جام جهانی صعود کنیم.

وی درباره شرایط ورزشگاه تختی و موضوع پرداخت پول از سوی پرسپولیس و استقلال برای بازی در این ورزشگاه گفت: در جریان کلیات کار هستم که علی جوادی خیلی زحمت کشیده تا این ورزشگاه به مسابقات برسد. هنوز فرصت نشده که شرایط را از نزدیک ببینم. الان در تهران هم برای لیگ برتر و دسته اول تعداد زمین‌ها با چمن طبیعی کم است و با این کمبود آب باید باشگاه‌ها حمایت کنند تا مسئولان بتوانند در فرآیند آماده‌سازی بهتر عمل کنند. نگهداری زمین چمن سخت‌تر از ساختن است، به همین دلیل باید باشگاه‌ها حمایت کنند و پرداخت داشته باشند تا اداره کل نگهداری کند و زمین با کیفیت در اختیار بگذارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.